Νεα Μοντελα

Honda: Εφαρμόζει το E-Clutch σε τετρακύλινδρο 400;

Έρχεται ο διάδοχος του CB400 Super Four


15.05.2024

Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch


Οι πληροφορίες που έρχονται από την Ιαπωνία δείχνουν πως είναι σχεδόν σίγουρο πως το 2025 θα εμφανιστεί ένα τετρακύλινδρο 400άρι από την Honda με το νέο σύστημα συμπλέκτη.

Φήμες κάνουν λόγο πως η μοτοσυκλέτα θα είναι το CB400 Super Four, το θρυλικό. Ο ιαπωνικός κολοσσός θέλει να προωθήσει την τεχνολογία E-Clutch που από φέτος είναι διαθέσιμη στα τετρακύλινδρα CB650R και CBR650R και θα το χρησιμοποιήσει σε μοτοσυκλέτες από 400 έως 750 κ.εκ.. Στα πλεονεκτήματά του είναι το μικρό βάρος, ενώ η χρησιμοποίησή του δεν επιφέρει μεγάλη αύξηση στην τιμή.

Honda E-Clutch: Η νέα τεχνολογία της Honda στις μοτοσυκλέτες

Οι συνάδελφοι στο webike.net προβλέπουν ότι αργά ή γρήγορα θα δούμε ένα νέο τετρακύλινδρο 400 με σύστημα υποβοηθούμενου συμπλέκτη E-Clutch (δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε τη μανέτα του συμπλέκτη για να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε ταχύτητα).

Το Honda CB400SF κυκλοφόρησε το 1992 και έκτοτε κυριάρχησε στην κατηγορία του στην ιαπωνική αγορά.

Ας μην ξεχνάμε πως μια μοτοσυκλέτα 400 κυβικών, απευθύνεται σε αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2 , οπότε η δυνατότητα απαλλαγής από τον συμπλέκτη, χάρη στο σύστημα E-Clutch , θα είναι άλλη μια βοήθεια για τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ιαπωνική αγορά μοτοσικλετών υποχωρεί κατά 8,2% τους πρώτους πέντε μήνες του 2024. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της πτώσης κατά 9,1% το πρώτο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο
To Yamaha X-FZ900 είναι ένα Yamaha XSR900 που μεταμορφώθηκε σε supersport εμπνευσμένο από το εμβληματικό FZ750 της δεκαετίας του 1980
Με την ονομασία «Oil Cooled Reactivation Project», η Yoshimura ξεκινά το πρόγραμμα παραγωγής ανταλλακτικών για τα GSX-R750 και GSX-R1100
Η Τσέχικη μάρκα παρουσίασε νέο μοντέλο με τον κινητήρα του Kawasaki W800. Μόνο 28 μοτοσυκλέτες θα παραχθούν με την τιμή τους να κυμαίνεται από 91.000 ευρώ έως 98.800 ευρώ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.