Honda: Εφαρμόζει το E-Clutch σε τετρακύλινδρο 400;
Έρχεται ο διάδοχος του CB400 Super Four
15.05.2024
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch
Οι πληροφορίες που έρχονται από την Ιαπωνία δείχνουν πως είναι σχεδόν σίγουρο πως το 2025 θα εμφανιστεί ένα τετρακύλινδρο 400άρι από την Honda με το νέο σύστημα συμπλέκτη.
Φήμες κάνουν λόγο πως η μοτοσυκλέτα θα είναι το CB400 Super Four, το θρυλικό. Ο ιαπωνικός κολοσσός θέλει να προωθήσει την τεχνολογία E-Clutch που από φέτος είναι διαθέσιμη στα τετρακύλινδρα CB650R και CBR650R και θα το χρησιμοποιήσει σε μοτοσυκλέτες από 400 έως 750 κ.εκ.. Στα πλεονεκτήματά του είναι το μικρό βάρος, ενώ η χρησιμοποίησή του δεν επιφέρει μεγάλη αύξηση στην τιμή.
Honda E-Clutch: Η νέα τεχνολογία της Honda στις μοτοσυκλέτες
Οι συνάδελφοι στο webike.net προβλέπουν ότι αργά ή γρήγορα θα δούμε ένα νέο τετρακύλινδρο 400 με σύστημα υποβοηθούμενου συμπλέκτη E-Clutch (δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε τη μανέτα του συμπλέκτη για να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε ταχύτητα).
Το Honda CB400SF κυκλοφόρησε το 1992 και έκτοτε κυριάρχησε στην κατηγορία του στην ιαπωνική αγορά.
Ας μην ξεχνάμε πως μια μοτοσυκλέτα 400 κυβικών, απευθύνεται σε αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2 , οπότε η δυνατότητα απαλλαγής από τον συμπλέκτη, χάρη στο σύστημα E-Clutch , θα είναι άλλη μια βοήθεια για τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.