Νεα Μοντελα

Honda: Εφαρμόζει το E-Clutch σε τετρακύλινδρο 400;

Έρχεται ο διάδοχος του CB400 Super Four


15.05.2024

Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch


Οι πληροφορίες που έρχονται από την Ιαπωνία δείχνουν πως είναι σχεδόν σίγουρο πως το 2025 θα εμφανιστεί ένα τετρακύλινδρο 400άρι από την Honda με το νέο σύστημα συμπλέκτη.

Φήμες κάνουν λόγο πως η μοτοσυκλέτα θα είναι το CB400 Super Four, το θρυλικό. Ο ιαπωνικός κολοσσός θέλει να προωθήσει την τεχνολογία E-Clutch που από φέτος είναι διαθέσιμη στα τετρακύλινδρα CB650R και CBR650R και θα το χρησιμοποιήσει σε μοτοσυκλέτες από 400 έως 750 κ.εκ.. Στα πλεονεκτήματά του είναι το μικρό βάρος, ενώ η χρησιμοποίησή του δεν επιφέρει μεγάλη αύξηση στην τιμή.

Honda E-Clutch: Η νέα τεχνολογία της Honda στις μοτοσυκλέτες

Οι συνάδελφοι στο webike.net προβλέπουν ότι αργά ή γρήγορα θα δούμε ένα νέο τετρακύλινδρο 400 με σύστημα υποβοηθούμενου συμπλέκτη E-Clutch (δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε τη μανέτα του συμπλέκτη για να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε ταχύτητα).

Το Honda CB400SF κυκλοφόρησε το 1992 και έκτοτε κυριάρχησε στην κατηγορία του στην ιαπωνική αγορά.

Ας μην ξεχνάμε πως μια μοτοσυκλέτα 400 κυβικών, απευθύνεται σε αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2 , οπότε η δυνατότητα απαλλαγής από τον συμπλέκτη, χάρη στο σύστημα E-Clutch , θα είναι άλλη μια βοήθεια για τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.