Νεα Μοντελα

CFMOTO MT-X: Έτοιμο για την κινέζικη αγορά

Διέρρευσαν φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά της νέα έκδοσης


13.05.2024

Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου


Το MT-X είναι η πιο off road έκδοση του 800MT. Οι φωτογραφίες, αν και ασπρόμαυρες, δείχνουν πως στην CFMOTO έμειναν πιστοί στον αρχικό σχεδιασμό σε μεγάλο βαθμό. Λίγες διαφορές εντοπίζονται στις επιφάνειες που περιβάλουν το ψυγείο και το ουραίο τμήμα, ενώ και η σέλα είναι πιο φαρδιά από αυτήν του πρωτότυπου. Στις λιγοστές φωτογραφές βλέπουμε επίσης φρένα της J.Juan και όχι της Brembo και τελικό εξάτμισης που δεν προέρχεται από την Akrapovic.

Έχουμε να κάνουμε με έκδοση Rally. Με τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, ρεζερβουάρ που φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας, όπως αυτό που χρησιμοποιεί η KTM στα 790 και 890 Adventure. Δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρξουν δύο εκδόσεις, πάντως στις φωγτογραφίες βλέπουμε μοτοσυκλέτες με ψηλό και χαμηλά τοποθετημένο φτερό.

Σύμφωνα με τα έγγραφα που διέρρευσαν το βάρος του MT-X είναι 214 κιλά με υγρά και φτάνει τα 235 με τρεις βαλίτσες. Το μεταξόνιο είναι 1.530 χλστ.

Οι τροχοί φέρουν ακτίνες και είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά 90/90 και 150/70 αντίστοιχα.

Στον κινητήρα δεν αναμένονται εκπλήξεις καθώς η CFMOTO θα χρησιμοποιήσει αυτόν του 800MT. Με χωρητικότητα 799 κ.εκ. αποδίδει 95 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 7,7 kgm ροπή στις 8.000 σ.α.λ.

Περισσότερα θα ξέρουμε σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.