09.05.2024
Σπάνια βλέπουμε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του MotoGP να πωλείται, και η Desmosedici GP3 είναι μία από αυτές
Τι πιο σπάνιο από μια τέτοια μοτοσυκλέτα; Ένα αγωνιστικό πρωτότυπο και μάλιστα αυτό που έκανε το ντεμπούτο της η Ducati στο MotoGP.
H ιταλική εταιρεία ήταν και είναι πρωταγωνίστρια στο WorldSBK, αλλά απουσίαζε από τα Grand Prix, στα οποία κυριαρχούσε η δίχρονη τεχνολογία από τη δεκαετία του 1970. Η Ducati είχε την τεχνογνωσία και ήταν η καλύτερη στην κατασκευή δικύλινδρων, τετράχρονων σπορ μοτοσυκλέτών, αλλά δεν είχε μπει στην διαδικασία να εξελίξει πρωτότυπες δίχρονες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, οι τετράχρονοι κινητήρες πέρασαν στο προσκήνιο και η Ducati αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να μπει στο MotoGP. Στο Borgo Panigale εξέλιξαν έναν κινητήρα V4 με δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων, αλλά παρέμειναν πιστοί στο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα.
Η μοτοσυκλέτα που αγωνίστηκε ο Troy Bayliss δεν δημοπρατείται από κάποιο μεγάλο οίκο, αλλά πωλείται από το Bike Specialists στο Σέφίλντ της Αγγλίας στην τιμή των 350 χιλιάδων λιρών (406.000 ευρώ).
Σύμφωνα με τους πωλητές η GP3TB1 χρησιμοποιήθηκε στις αρχές της σεζόν του 2003. Επιπλέον, τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο ταχυτήτων έχουν επισκευή, επομένως είναι έτοιμη για πίστα..
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.