KTM 1390 Super Duke GT-Το 2025 θα κάνουμε υπερηχητικά ταξίδια
Η νέα μοτοσυκλέτα θα βασίζεται στο 1390 Super Duke R
05.04.2024
Το νέο sport touring πιάστηκε σε δοκιμές και όπως αναμενόταν θα δεχθεί αλλαγές σε όλους τους τομείς σε σχέση με την υφιστάμενη έκδοση
Δεν ήταν δύσκολο να προβλεφθεί πως από την στιγμή που η KTM ανανέωσε το «κτήνος» θα έρθει η σειρά της τουριστικής εκδοχής του. Το GT που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2025 θα βασίζεται στο Super Duke R, οπότε ετοιμαστείτε για super γρήγορα ταξίδια.
Ο «ευγενής δούκας» στην πράξη θα είναι ικανός να κάνει ότι και ο «συγγενής» του αλλά με περισσότερη άνεση. Ο V2 των 1.350 κ.εκ. φυσικά θα συνεχίσει και σε αυτήν την έκδοση να έχει ισχύ 190 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 14,8 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.
Βλέποντας το 1390 Super Duke GT θα υιοθετήσει την ίδια μονάδα προβολέων με τον «γυμνό αδερφό», ωστόσο από πάνω του θα βρίσκεται ένας μεγάλος ανεμοθώρκας που θα βελτιώσει την προστασία από τον αέρα σε ταξίδια. Αλλαγές αναμένονται και στο πλαϊνό φέρινγκ, το οποίο θα γίνει ελαφρώς πιο προστατευτικό για τα πόδια του αναβάτη. Πιστεύουμε πως μεταξύ ζελατίνας και προβολέα θα υπάρχει ραντάρ.
Μεγαλύτερο αναμένεται να είναι το ρεζερβουάρ, χαρίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία στο Super Duke GT. Να θυμίσουμε πως το μεγάλο Duke έχει ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων.
H ανάρτηση είναι πολύ πιθανό να είναι ημιενεργητική ίδια με αυτή της έκδοσης EVO του 1390 Super Duke. Χάρη στις ηλεκτροενεργοποιούμενες βαλβίδες μεταβάλλει την υδραυλική απόσβεση που σε «συνεργασία» με την SCU (Μονάδα ελέγχου ανάρτησης) προσαρμόζει την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο στα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και στο στυλ οδήγησης του αναβάτη, με βάση τις πληροφορίες που παρέχουν οι αισθητήρες βύθισης και η IMU. Οι προσφερούμενες λειτουργίες είναι πέντε, AUTO, COMFORT, RAIN, STREET και SPORT ελεγχόμενες όλες από διακόπτες στο τιμόνι και από την TFT οθόνη. Επιπλέον, υπάρχουν δύο ακόμη λειτουργίες, προαιρετικά στο πακέτο Suspension PRO, οι οποίες ξεκλειδώνουν τις λειτουργίες PRO και TRACK με το τελευταίο να παρέχει λειτουργία στυλ "holeshot" (όπως στο MotoGP). Η προφόρτιση του αμορτισέρ μειώνεται αυτόματα για να μειώσετε του ύψος του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας
Από το ίδιο μοντέλο θα προέρχονται και τα ηλεκτρονικά. Engine Brake και Anti-Wheelie, Cornering ABS και Cornering TCS, όπως και η οθόνη TFT.
Όσον αφορά τα φρένα, η KTM εξόπλισε το Super Duke R με κορυφαίο σετ που αποτελείτε από τρόμπα Brembo MCS , με τετραπίστονες μονομπλόκ Brembo, Stylema, σε συνδυασμό με δισκόφρενα 320 χλστ., ενώ πίσω μια δαγκάνα δύο εμβόλων συνδυάζεται με δίσκο 240 χλστ. Οπότε το ίδιο πακέτο θα δουμε και στο Super Duke GT.
Το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί στην EICMA 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.