04.04.2024
Σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζετε στην Ιαπωνία, εντυπωσιάζει με τις επιθετικές και μυώδεις γραμμές του και ο κινητήρας του προέρχεται από Fireblade προηγούμενης γενιάς
Αν και είχε προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2024, η προσμονή ήταν τόσο μεγάλη που η Honda «αναγκάστηκε» να επισπεύσει την παραγωγή του. Άλλωστε η επιστροφή του Hornet με τον δικύλινδρο κινητήρα των 750 κ.εκ. ήταν άκρως επιτυχημένη, αφού είναι το naked με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2023
H μονάδα προβολέων LED χαρακτηρίζει την σχεδίαση του super naked του ιαπωνικού εργοστασίου. Το ρεζερβουάρ που πλαισιώνεται από μικρές σπορ αεροτομές, είναι γεμάτο με επιθετικές ακμές και συνδυάζεται άψογα με το αιχμηρό ουραίο τμήμα.
Ο κινητήρας των 999 κ.εκ.που εξόπλισε τις εκδόσεις CBR1000RR Fireblade 2017-2019 ένας εν σειρά τετρακύλινδρος 16 βαλβίδων ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και ροπή μεγαλύτερη από 100 Nm. Οι μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν στην EICMA ήταν μοντέλα προπαραγωγής, αφού το Hornet 1000 βρίσκεται σε εξέλιξη.
Το μεγάλο Hornet είναι φυσικά εξοπλισμένο ηλεκτρονικά τελευταίας τεχνολογίας και συγκεκριμένα με γκάζι Throttle-by-Wire (TBW), τρία προγράμματα οδήγησης, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC πολλαπλών επιπέδων και υποβοηθούμενο συμπλέκτη με λειτουργία anti-hopping.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο δύο δοκών και το ψαλίδι αλουμινίου με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Showa και σύστημα μοχλισμού. Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm SFF-BP είναι επίσης Showa
Το σύστημα πέδησης είναι προσαρμοσμένο στις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας και διαθέτει δύο πλευστούς δίσκους 310 mm στο μπροστινό μέρος με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Τέλος, τα μεγέθη των ελαστικών ευθυγραμμίζονται με τα πρότυπα της κατηγορίας: 120/70-R17 εμπρός και 180/55-R17 πίσω.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.