Παγκόσμιες πωλήσεις μοτοσυκλετών 2023-Η Honda στην πρώτη θέση

Τρεις ινδικές εταιρείες στο top 5, 4 κινέζικες στο top 10


26.03.2024

Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών

Στο top 5 υπάρχουν 3 ινδικές εταιρείες και στο top 10 τέσσερις κινέζικες.

Η Honda, όπως συμβαίνει τα τελευταία 50 χρόνια, βρίσκεται στην κορυφή. Το 2023 πουλήθηκαν 18,4 εκατομμύρια δίκυκλα (+4,3% σε σχέση με πέρσι) σχεδόν 0,7 εκατομμύρια περισσότερα από το 2022.

Στην δεύτερη θέση συναντάμε την Hero MotoCorp, μια εταιρεία που σύντομα θα δούμε και στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις τις έφτασαν τα 5,6 εκατομμύρια, ενισχυμένες κατά 5,4% σε σχέση με το 2022.

Στην τρίτη θέση η Yamaha με 4,6 εκατομμύρια πωλήσεις (+0,9%), με μερίδιο πωλήσεων που φτάσει το 7,5%.

Τέταρτη η Bajaj με 3,6 εκατομμύρια (+8,7%). Όπως και στην περίπτωση της Hero, οι πωλήσεις εντοπίζονται στην τοπική αγορά/

Στην πέμπτη θέση μία ακόμη ινδική εταιρεία χωρίς παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά. H πωλήσεις της TVS σημείωσαν αύξηση 19,8%, φτάνοντας τα 3,4 εκατομμύρια.

Χάνοντας τρεις θέσεις σε σχέση με το 2022, η Yadea πούλησε 2,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά δίκυκλα. Η μείωση άγγιξε το 49,7%.

Η Suzuki ανακάμπτει. Οι πωλήσεις της έφτασαν τα 1,9 εκατομμύρια, ενισχυμένες κατά 7,1% σε σχέση με το 2022.

Την δεκάδα κλείσουν τρεις κινέζικες εταιρείες. Η Haojue, η Loncin και η Zongshen.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μέχρι να το κάνουμε θα αναρωτιόμαστε πως είναι να ταξιδεύεις με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Και δεν μιλάμε για 200 και 300 χλμ αλλά για 1.366 και μάλιστα σε 24 ώρες
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα adventure από τα πλέον ικανά στο χώμα. Η Holy Moly από την Λισαβώνα με αυτό το ρετρό kit θέλει να τονίσει ακόμη περισσότερο την enduro φύση του Tenere
Η εταιρεία του Rimini παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής της μοτοσυκλέτας που φέτος αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike
Μετά την έλευση του Ninja ZX-4R το 2023, όλα έδειχναν ότι η Kawasaki θα προχωρούσε στην παραγωγής ενός τουλάχιστον γυμνού μοντέλου με τον ίδιο κινητήρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.