Triumph Rocket 3 Storm R & Storm GT 2024 – Βρετανική καταιγίδα με 182 ίππους (Video)
17 περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση
20.03.2024
Στη συνείδηση του κόσμου μια μεγάλη μοτοσυκλέτα είναι συνήθως adventure άνω των 1.200 κ.εκ. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία που διαθέτει τα διπλάσια κυβικά, τα οποία συναντώνται μόνο σε αυτοκίνητα
Η ιδέα της τοποθέτησης μεγάλων κινητήρων σε «μικρά» οχήματα υπήρχε ανέκαθεν. Η ιδέα του Rocket χρονολογείται από το 1998. Ωστόσο, ήταν το 2004 όταν παρουσιάστηκε μια έκδοση παραγωγής. Ένα cruiser 2.294cc που «άρπαξε» το στέμμα της μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσυκλέτας παραγωγής. Οι πιο «ανοιχτόμυαλοι» το καλωσόρισαν με περιέργεια και ενδιαφέρον εκτιμώντας την «υπερβολή» του.
Το 2020, όταν παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά, το μόνο που μου θύμισε το πρώτο Rocket είναι ο κινητήρας του και τα οι δύο εξόφθαλμοι στρογγυλοί προβολείς, γιατί το cruiser της Triumph στη νέα του έκδοση έγινε power. Πιο «αθλητικό», πιο μυώδες, πιο ισχυρό, ακόμη πιο υπερβολικό.
Υπερβολικά είναι και τα κιλά που δείχνει η ζυγαριά, η οποία «τερματίζει» στα 317 για την έκδοση Storm R και 320 για την Storm GT. Σας φαίνονται πολλά; Και όμως δεν είναι. Η προκάτοχος ήταν πάνω από 40 κιλά βαρύτερη. Μόνο από το μοτέρ εξοικονομήθηκαν 18 από αυτά. Στη νέα γενιά, ο τρικύλινδρος, από τα ίδια 2.458 κ.εκ. «βγάζει» 182 ίππους στις 7.000 σ.α.λ., 17 περισσότερους από ότι στην προηγούμενη έκδοση. Αύξηση έχουμε και στην ροπή που έφτασε τα 23 kgm στις 4.000 σ.α.λ. , από 22,5 kgm. Ναι, είναι συμμορφωμένος με τις προδιαγραφές Euro5b.
Νέοι είναι οι τροχοί αλουμινίου. Τα AVON Cobra αντικαταστάθηκαν από τα Metzeler Cuisetec, με τις διαστάσεις τους να παραμένουν οι ίδιες τερατώδες 150/80-17 μπροστά και 240/50-16 πίσω.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.