15.03.2024
Δεν εισάγονται όλα τα ιαπωνικά μοντέλα στην Ευρώπη, ειδικά ορισμένοι κυβισμοί έχουν μικρή αντιπροσώπευση στη Γηραιά Ήπειρο. Για παράδειγμα, μοντέλα 250cc είναι πιο δημοφιλή στην Ιαπωνία παρά στην Ευρώπη
Έχουμε γράψει πολλές φορές πως δεν χρειάζονται πολλά κυβικά για να απολαύσετε ένα βατό χωμάτινο μονοπάτι. Αρκεί ένα ταπεινό «δυόμισι» με δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 248cc, 33 ίππους στις 11.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 21 Nm στις 10.000 στροφές και βάρος 183 kg. Οι διαστάσεις των τροχών είναι επίσης κατάλληλες για ήπιες off road αναζητήσεις (100-90-19 και 130/80-17, εμπρός και πίσω, αντίστοιχα).
Το μικρό Kawasaki είναι ήδη έτοιμο για περιπέτεια με δύο βαλίτσες, προστατευτικές χούφτες, κάγκελα και πλαστική ποδιά που προστατεύει τον κινητήρα, αλλά αφήνει ακάλυπτους τους «λαιμούς» της εξάτμισης. Η αναβάτης προστατεύεται από αρκετά μεγάλη ζελατίνα, ενώ ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κεντρικό σταντ και θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.
Ο συμπλέκτης ολίσθησης βοηθά στη διατήρηση του ελέγχου, στον οποίο συνεισφέρουν οι αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και οι τροχοί 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Τα χρώματα που διατίθενται στην ιαπωνική αγορά είναι Pearl Matte Sage Green ( σκούρο πράσινο) και Metallic Matte Carbon Grey ( γκρι ).
Δοκιμή Kawasaki Versys-X 300: Ένας για όλους και όλοι για Χ!
Το Kawasaki Versys X250 Tourer κοστίζει στην Ιαπωνία 726.000 γιεν ( 4.600 ευρώ). Να θυμίσουμε πως στην Ευρώπη ήρθε το Versys X300 με 40 ίππους που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από το ελληνικό κοινό. Παρέμεινε στην ευρωπαϊκή γκάμα της Kawasaki για τρία χρόνια (2017-2020) και κόστιζε 5.990 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.