Νεα Μοντελα

Thrust Motor DSR 125 AC / DSR 125 LC-150 LC - Ποιοτική απλότητα

Με αερόψυκτο και υγρόψυκτους κινητήρες


08.03.2024

Με εδραιωμένη θέση στα δίκυκλα πόλης, η Thrust Motοr αποτελεί σταθερή αξία στον τομέα των καθημερινών μετακινήσεων, προσφέροντας λύσεις που διέπονται από όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που αποτελούν «σήμα-κατατεθέν» της εταιρείας

H Thrust Motor φέρνει στην χώρα μας δύο ακόμη scooter που θα πρωταγωνιστήσουν στις κατηγορίες 125 και 150 κ.εκ. Με σύγχρονο κινητήρα Euro5, στιβαρό πλαίσιο, ηλεκτρονικά καλούδια που συναντάμε σε δίτροχα μεγαλύτερου κυβισμού και στυλιστικά στοιχεία που δίνουν νέο ενδιαφέρον στα scooter αστικής μετακίνησης. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τα βασικά συστατικά της πετυχημένης συνταγής: πρακτικότητα και άνεση.

Ο λόγος για το κομψό και συμπαγές DSR, που με τις διαστάσεις του υπόσχεται άνετες μετακινήσεις, ακόμη και με δύο άτομα, καθώς διαθέτει μεγάλη σέλα, που βρίσκεται σε χαμηλό ύψος στα 770 χλστ.

THRUST MOTOR DSR 2024 4

Η σπορ φιμέ ζελατίνα, συνδυάζεται άψογα με τους δίδυμους προβολείς LED και τα φώτα ημέρας (DRL). Η σχεδίαση από μπροστά έως πίσω είναι απόλυτα συμμετρική, με τις γωνίες να διαδέχονται τις καμπύλες σε όλο το σώμα του scooter. Το εμπνευσμένο design ολοκληρώνει το πίσω φωτιστικό σώμα με την σπορ αισθητική του

Το DSR θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες.

Στην πιο προσιτή έκδοση θα φέρει έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο 125 κ.εκ. που αποδίδει 9,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 1 kgm ροπής τις 6.000 σ.α.λ.. Το βάρος είναι 135 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης είναι 10,5 λίτρα.

THRUST MOTOR DSR 2024 STUDIO 4

Το δεύτερο 125αρι, το DSR 125 LC, θα έχει υγρόψυκτο κινητήρα με απόδοση 11,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,14 kgm ροπή στις 6.500 σ.α.λ.. Είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην κατηγορία του, αφού διαθέτει σύστημα start-stop και traction control.

Η μεγαλύτερη έκδοση θα είναι η DSR 150 LC. Το υγρόψυκτο μοτέρ θα παρέχει την υψηλότερη ιπποδύναμη που ανέρχεται σε 14,7 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,5 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Όπως και το υψρόψυκτο 125, παρέχει σύστημα start-stop και traction control.

Κοινές είναι οι αναρτήσεις και στα τρία μοντέλα με τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ, ενώ βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο. Το μεταξόνιο είναι 1.375 χλστ. και οι τροχοί 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω.

THRUST MOTOR DSR 2024 DETAILS 1

Για την επιβράδυνση η Thrust Motor εξόπλισε τα scooter με δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, διαμέτρου 240 χλστ. και 220 χλστ. Το αερόψυκτο DSR 125 AC διαθέτει συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος CBS, ενώ τα υγρόψυκτα DSR 125 LC και DSR 150 LC φέρουν ABS.

Στον στάνταρ εξοπλισμό των τριών εκδόσεων βρίσκουμε επίσης έγχρωμη οθόνη TFT και σύστημα keyless. Στις υγρόψυκτες εκδόσεις ο αναβάτης επιπλέον θα έχει στην διάθεσή του σύστημα Traction Control που ενισχύει την ασφάλεια. Το βάρος τους είναι 138 κιλά και το ρεζερβουάρ βενζίνης χωράει 10,5 λίτρα.

THRUST MOTOR DSR 2024 3

Τα Thrust Motor DSR 125/150 έχουν φτάσει ήδη στην χώρα μας. Θα είναι διαθέσιμα σε γκρι ματ, λευκό και κόκκινο ματ. Οι τιμές τους θα ανακοινωθούν σύντομα.

Περισσότερες πληροφορίες: Δ. Γκουντούφας, Λ.Μεσογείων 527, Αγία Παρασκευή, Τηλ: 210-6000711 / 6010070, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. thrust-motor.com

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.