05.03.2024
Σύμφωνα με τους Ιάπωνες δημοσιογράφους το 2025 θα δούμε μια μοτοσυκλέτα που κάθε φορά που αναφερόμαστε σε αυτήν γίνεται χαμός
Γιατί θυμίζει το Bol D’ Or. Οπότε έχει vintage αισθητική. Στην πραγματικότητα όμως, όσο και αν κάνετε Like στα διάφορα post και σχολιάζετε θετικά την έλευση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, οι πωλήσεις στην Ευρώπη δεν "πάνε καλά". Οπότε οι Ιάπωνες, επικαλούμενοι έγκυρες πηγές, αναφέρουν πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα προορίζεται μόνο για την εγχώρια αγορά, που αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες πουλάνε.
Κάνουμε πως δεν το διαβάσαμε όλο αυτό και συνεχίζουμε. Το ολοκαίνουργιο Hornet 1000 είναι η γυμνή ναυαρχίδα της μάρκας. Το μοντέλο χρησιμοποιεί μια αναθεωρημένη έκδοση του εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα του CBR1000RR Fireblade του 2017, με απόδοση 147,5 ίππων και 100 Nm ροπής.
Οι γενικά καλά ενημερωμένοι συνάδελφοι στο young-machine.com επισημαίνουν ότι ένα νέο Honda CB1000 βασισμένο στο Hornet 1000 θα κυκλοφορήσει το 2025. Θα ήταν το δεύτερο χιλιάρι στην γκάμα της big H αλλά με ρετρό σχεδίαση. Παρά την κλασσική εμφάνιση θα φέρει σύγχρονη τεχνολογία (traction control, προγράμματα οδήγησης, TFT οθόνη, LED κ.τ.λ.) και τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη E-Clutch που λανσάρισε φέτος η Honda.
Να θυμίσουμε εδώ πως ένα ακόμη ρετρό χιλιάρι είναι διαθέσιμο μόνο στην ιαπωνική αγορά. Αυτό είναι το Hawk 11 με τον δικύλινδρο κινητήρα του Africa Twin.
Στην Ιαπωνία, το μελλοντικό CB1000 θα αντικαταστήσει κατά κάποιο τρόπο το Honda CB1300, του οποίου ο κινητήρας δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις προδιαγραφές Euro 5+. Επιπλέον, το 1300 είναι αρκετά βαρύ, αφού ζυγίζει 260 κιλά. Το CB1000, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Hornet, όχι μόνο θα είναι περίπου 50 κιλά ελαφρύτερο αλλά θα είναι έτοιμο και για τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύσουν στο μέλλον.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.