Νεα Μοντελα

Yamaha – Μετά το R6 και το R1 θα πωλείται μόνο για χρήση σε πίστα

Υπάρχουν πάρα πολλές δυσκολίες που συνδέονται με τις προδιαγραφές ρύπων


26.02.2024

Η αγορά των superbike ολοένα και συρρικνώνεται και ταυτόχρονα οι προδιαγραφές Euro5+ κάνουν δύσκολη αν όχι αδύνατη την συμβατότητα μοτοσυκλετών υπερεπιδόσεων με τους νέους κανονισμούς

Είναι απολύτως λογικό η Yamaha να θεωρεί πως το κόστος εξέλιξης τέτοιους είδους μοτοσυκλετών για ένα μερίδιο αγορά που συνεχώς συρρικνώνεται είναι ασύμφορο. Οι supersport μοτοσυκλέτες τα τελευταία 15 χρόνια είναι κατάλληλες μόνο για χρήση σε πίστα, οπότε απευθύνονται σε πολύ μικρή μερίδα κοινού. Η εταιρεία των τριών διαπασών από το 2020 έχει διαθέσιμη την έκδοση Race του R6, η οποία δεν βγάζει πινακίδα. Κάτι αντίστοιχο θα κάνει και με το R1 από το 2025. Οπότε το 2024 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα μπορεί κάποιος να αποκτήσει το ιαπωνικό superbike και να κυκλοφορεί στο δρόμο με αυτό.

Το R1 θα συνεχίσει να υφίσταται πάντως και λόγω της συμμετοχής της Yamaha στο Παγκόσμιο Superbike. Οι κανονισμοί του πρωταθλήματος προϋποθέτουν οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες να βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής, οπότε όσο οι μπλε έχουν εργοστασιακές ομάδες στο SBK το R1 θα συνεχίσει να υπάρχει.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.