Νεα Μοντελα

Επιστρέφει το Yamaha Serow;

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Ιαπωνία είναι πολύ πιθανή η επιστροφή του


21.02.2024

Οι καλά ενημερωμένοι συνάδελφοι στο young-machine.com έγραψαν πως το Serow θα μπορούσε να επιστρέψει στην γκάμα της Yamaha, αρχικά για την Ιαπωνία και ίσως αργότερα για την Ευρώπη

Υπάρχουν πολλοί λάτρεις των μικρών ψευδο-εντούρο και η Yamaha μπορεί σύντομα να τους δώσει πίσω το αγαπημένο Serow.

Σε συνέντευξη με δημοσιογράφους του Young-machine.com, ο Daiji Matsuoka, διευθυντής πωλήσεων της Yamaha Japan , εξομολογήθηκε: « Λυπούμαστε πολύ για την απώλεια αυτού του μοντέλου και πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι γι' αυτό. Προετοιμαζόμαστε για αυτό με τους περιορισμένους πόρους που διαθέτουμε ». Ο Toyoshi Nishida , διευθυντής ανάπτυξης της Yamaha , πρόσθεσε : « Όταν κοίταξα τη γκάμα μας στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό, εξεπλάγην όταν είδα ότι δεν έχουμε μοντέλο σαν το Serow. Μια μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να περάσεις ξέγνοιαστες ώρες στην εξοχή.»

Πώς θα είναι το μελλοντικό Yamaha XT250 Serow; Πιθανότατα, θα βασίζεται σε μοντέλα που εξακολουθούν να πωλούνται σε διάφορες αγορές. Στις ΗΠΑ συνεχίζει να υπάρχει το εμβληματικό XT250 .Μια άλλη επιλογή θα ήταν η χρήση του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου 155 cc , ο οποίος στην Ινδονησία και σε άλλες χώρες χρησιμοποιείται στο WR155R. Είναι ένας σύγχρονος κινητήρας που θα μπορούσε να προσαρμοστεί στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Το 1985 πρωτοείδαμε ένα μικρό ψηλόφτερο enduro με το όνομα Serow και αερόψυκτο κινητήρα 223 κ.εκ. Μια μοτοσυκλέτα “εύκολη” για αρχάριους που μπορούσε να κάνει τα πάντα. Το 1989 ήρθε η πρώτη ανανέωση που έφερε την μίζα, γεγονός που έκανε ακόμη πιο εύχρηστο το Serow, το οποίο χρησιμοποιούσαν πολλοί και για ήπιες enduroβόλτες. Στο μοντέλο του 1993 το πίσω ταμπούρο αντικαταστάθηκε από δισκόφρενο και το 2004 η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αυξήθηκε και ο προβολέας άλλαξε σχεδίαση. Μέχρι τότε το βλέπαμε και στην ελληνική αγορά.

Το 2005 με βάση το Serow δημιουργήθηκε μια “περίεργη” μοτοσυκλέτα, το Tricker που έφερε ανασχεδιασμένο πλαίσιο και ισχυρότερο κινητήρα 250 κ.εκ.. Ποτέ όμως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έγινε τόσο επιτυχημένο όσο το Serow.

Μετά την εισαγωγή του ψεκασμού του 2008, ο κινητήρας και οι αναρτήσεις βελτιώθηκαν. Το νέο μοντέλο, όπως και μια touring έκδοση με ψηλή ζελατίνα, το βλέπαμε μόνο σε φωτογραφίες, αφού ο αερόψυκτος κινητήρας δεν πληρούσε τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων. Η παραγωγή του σταμάτησε προσωρινά και στην Ιαπωνία το 2016, αλλά μόλις «συμμορφώθηκε» με την ιαπωνική νομοθεσία για τα καυσαέρια, επανήλθε στην γκάμα της Yamaha το 2018. Το φθινόπωρο του 2020, ώρα μετά από 35 χρόνια η Yamaha παρουσίασε την Final Edition του Serow. Ήταν διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνία και η παραγωγή του σταμάτησε στις 1 Οκτωβρίου 2021.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.