15.02.2024
Μετά την μεσαία κατηγορία, η CFMOTO βάζει πλώρη και για την μεγάλη
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η «ιστορία» με το streetfighter της CFMOTO ξεκινάει το Δεκέμβριο του 2017. Από την Κινέζικη εταιρεία έως τότε είχαμε δει μόνο το 650ΜΤ, ενώ η συνεργασία με την KTM ήταν ακόμη «στα σκαριά». Αν και δεν υπήρχε επίσημη πληροφορία ο κινητήρας της V.02-NK, όπως ονομαζόταν η μοτοσυκλέτα με το τολμηρό design και το ψυγείο τοποθετημένο κάτω από την σέλα, έφερε τον V2 της KTM.
Από τότε στην CFMOTO στόχευαν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Για αυτό το λόγο όλα τα εξαρτήματα που είχε χρησιμοποιήσει προέρχονταν από κορυφαίους κατασκευαστές. Αναρτήσεις της Ohlins, φρένα της Brembo, ενώ την σχεδίαση της εντυπωσιακής «γυμνής» μοτοσυκλέτας είχε αναλάβει το KISKA studio. Θα θυμόμαστε τo V.02-NK επίσης, για τις τεράστιες carbon εισαγωγές αέρα, για το υβριδικό πλαίσιο που αποτελούνταν από χυτά τμήματα αλουμινίου και χαλύβδινο χωροδικτύωμα, για τους carbon δίσκους των φρένων.
Στις αρχές του 2023, η CFMOTO έδειξε πως στα μελλοντικά της σχεέδια περιλαμβάνεται μια μοτοσυκλέτα για την κατηγορία super naked. Τα σχέδια που διέρρευσαν έδειχναν μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε στο 800 NK.
Σε νέες εικόνες που διέρρευσαν γίνονται γνωστές λεπτομέρειες όπως το πλαίσιο, το ψυγείο ακόμη και τα πλαστικά μέρη της μοτοσυκλέτας. Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι με την βάση πινακίδας-σπόϊλερ τοποθετημένη επάνω του. Το υποπλαίσιο πιθανότατα να αποτελείται από χυτά τμήματα αλουμινίου. Το μπροστινό φτερό με τις αεροτομές και ο προβολέας ανήκουν στο 800 ΝΚ. Το ψυγείο είναι τοποθετημένο μπροστά από τον κινητήρα και όχι κάτω από την σέλα. Τα πλαστικά του μπροστινού μέρους φέρνουν φρέσκο αέρα στο φιλτροκούτι και διώχνουν τη θερμότητα από τα πόδια του αναβάτη.
Ένα «tablet» είναι «βιδωμένο» στο πάνω από το τιμόνι. Η σέλα του συνεπιβάτη δείχνει μικρή και έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά από αυτή του αναβάτη.
Όπως γράψαμε πιο πάνω, επειδή τα σχέδια είναι πολύ λεπτομερή δεν αποκλείεται το super naked της CFMOTO να αποτελέσει σύντομα μοντέλο παραγωγής.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.