Νεα Μοντελα

CFMOTO - Όλα και πιο κοντά στο supernaked

Με τον V2 κινητήρα της ΚΤΜ


15.02.2024

Μετά την μεσαία κατηγορία, η CFMOTO βάζει πλώρη και για την μεγάλη 

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η «ιστορία» με το streetfighter της CFMOTO ξεκινάει το Δεκέμβριο του 2017. Από την Κινέζικη εταιρεία έως τότε είχαμε δει μόνο το 650ΜΤ, ενώ η συνεργασία με την KTM ήταν ακόμη «στα σκαριά». Αν και δεν υπήρχε επίσημη πληροφορία ο κινητήρας της V.02-NK, όπως ονομαζόταν η μοτοσυκλέτα με το τολμηρό design και το ψυγείο τοποθετημένο κάτω από την σέλα, έφερε τον V2 της KTM.

V.02 NK

Από τότε στην CFMOTO στόχευαν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Για αυτό το λόγο όλα τα εξαρτήματα που είχε χρησιμοποιήσει προέρχονταν από κορυφαίους κατασκευαστές. Αναρτήσεις της Ohlins, φρένα της Brembo, ενώ την σχεδίαση της εντυπωσιακής «γυμνής» μοτοσυκλέτας είχε αναλάβει το KISKA studio. Θα θυμόμαστε τo V.02-NK επίσης, για τις τεράστιες carbon εισαγωγές αέρα, για το υβριδικό πλαίσιο που αποτελούνταν από χυτά τμήματα αλουμινίου και χαλύβδινο χωροδικτύωμα, για τους carbon δίσκους των φρένων.

CFMOTO V2 Streetfighter 4

Στις αρχές του 2023, η CFMOTO έδειξε πως στα μελλοντικά της σχεέδια περιλαμβάνεται μια μοτοσυκλέτα για την κατηγορία super naked. Τα σχέδια που διέρρευσαν έδειχναν μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε στο 800 NK.

Σε νέες εικόνες που διέρρευσαν γίνονται γνωστές λεπτομέρειες όπως το πλαίσιο, το ψυγείο ακόμη και τα πλαστικά μέρη της μοτοσυκλέτας. Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι με την βάση πινακίδας-σπόϊλερ τοποθετημένη επάνω του. Το υποπλαίσιο πιθανότατα να αποτελείται από χυτά τμήματα αλουμινίου. Το μπροστινό φτερό με τις αεροτομές και ο προβολέας ανήκουν στο 800 ΝΚ. Το ψυγείο είναι τοποθετημένο μπροστά από τον κινητήρα και όχι κάτω από την σέλα. Τα πλαστικά του μπροστινού μέρους φέρνουν φρέσκο αέρα στο φιλτροκούτι και διώχνουν τη θερμότητα από τα πόδια του αναβάτη.

Ένα «tablet» είναι «βιδωμένο» στο πάνω από το τιμόνι. Η σέλα του συνεπιβάτη δείχνει μικρή και έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά από αυτή του αναβάτη.

Όπως γράψαμε πιο πάνω, επειδή τα σχέδια είναι πολύ λεπτομερή δεν αποκλείεται το super naked της CFMOTO να αποτελέσει σύντομα μοντέλο παραγωγής.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.