07.02.2024
Η Peugeot μπορεί να είναι γνωστή για τα scooter της στις μέρες μας, αλλά είναι μια από τις παλαιότερες εταιρείες μοτοσυκλετών στον κόσμο, η οποία το 1898 όταν παρήγαγε την πρώτη της μοτοσυκλέτα
Μετά από παρατεταμένη εστίαση στα scooter, η μάρκα επέστρεψε στο χώρο των «αληθινών» μοτοσυκλετών το 2022 με την παρουσίαση του PM-01, το οποίο διατίθεται, προς το παρόν σε έκδοση 125 κ.εκ., ενώ έχουμε δει σε διεθνείς εκθέσεις και μία με κινητήρα 300 κ.εκ..
Ωστόσο, νέες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Peugeot είναι έτοιμη να επεκτείνει τη γκάμα μοτοσυκλετών της, όπως αποδεικνύεται από την υποβολή αιτήσεων κατοχύρωσης των εμπορικών ονομασιών PM-02, PM-03 και PM-05 στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σίγουρα δεν πρόκειται για scooter αλλά για μοτοσυκλέτες μικρού και μεσαίου κυβισμού.
Το 2014, το πλειοψηφικό μερίδιο στο τμήμα μοτοσυκλετών και σκούτερ της Peugeot εξαγοράστηκε από τον ινδικό όμιλο Mahindra. Στη συνέχεια, το 2019, η Mahindra εξαγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο και ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας, σηματοδοτώντας το μια νέα εποχή. Το 2023, η Mahindra εκχώρησε 80% το μερίδιο ελέγχου της στον επενδυτικό όμιλο Mutares με έδρα το Μόναχο, η οποία επί του παρόντος έχει τον managment της μάρκα, που τα κεντρικά της εξακολουθούν να βρίσκονται στην Mandeure της Γαλλίας.
Το μοντέλο PM-01 125 το οδηγήσαμε και μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, με την συμπεριφόρα του στο δρόμο και την ποιότητα κατασκευής. Το PM-01 300, με μονοκύλινδρο κινητήρα 29 ίππων, 292 κ.εκ. που κατασκευάζεται στην Κίνα, αποκαλύφθηκε το 2022, με την παραγωγή του να είναι προγραμματισμένη μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.