Η Lazareth Motors δυστυχώς κλείνει

Μετά από 25 χρόνια


01.02.2024

Η Lazareth Motors ονειρευόταν να μας κάνει να πετάξουμε με τις μοτοσυκλέτες της, δυστυχώς η προσγείωση ήταν ανώμαλη και η εταιρεία κλείνει το 2024


«Πριν από 25 χρόνια αφοσιώθηκα πλήρως σε πολλά περισσότερα από ένα επάγγελμα, σε έναν πραγματικό σκοπό ζωής. Η κατασκευή οχημάτων, κυρίως αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, που ξεχώρισαν για τη σχεδίαση, την καινοτομία και τις επιδόσεις τους».

« Δούλευα σε αυτό 365 ημέρες το χρόνο, 15 ώρες την ημέρα , κοιμόμουν πάνω από το εργαστήριο για να μην δημιουργήσω κενό μεταξύ των ονείρων μου και της πραγματικότητας και ως έναν τρόπο να είμαι σε άμεση επαφή με τις δημιουργίες μου».

«Δεν ήταν εύκολο. Εξερευνήσαμε και πειραματιστήκαμε με πολλά πράγματα, προβλέποντας το μέλλον. Καινοτόμες λύσεις. Με γνώμονα το πάθος, προχωρούσα πάντα με το κεφάλι στο τιμόνι, οδηγώντας την ομάδα μου σε φρενήρεις ρυθμούς και εξαιρετικές μηχανικές οδύσσειες ».

«Στα 55 ήρθε η ώρα να κάνουμε ένα διάλειμμα, αλλά η επιθυμία να δημιουργήσουμε σε μια νέα μορφή, που πρέπει να καθοριστεί, παραμένει ».

« Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους όσους με συνόδεψαν αυτό το πρώτο τέταρτο του αιώνα: τους γονείς μου και την αμέριστη υποστήριξή τους, τους συγγενείς και τους αγαπημένους μου που με ενθάρρυναν σε καθημερινή βάση, την ομάδα μου, πελάτες, προμηθευτές τους συνεργάτες μου, τις αρμόδιες υπηρεσίες πιστοποίησης, τους δημοσιογράφοι και τους φωτογράφοι που πρόβαλαν τη δουλειά μου, όλους εκείνους, συμπεριλαμβανομένων χιλιάδων θαυμαστών, που μου έδωσαν φτερά και μου επέτρεψαν να ονειρεύομαι».

« Τα λέμε σύντομα, σε νέες περιπέτειες και για να ζήσουμε νέα όνειρα…»

Ludovic Lazareth

Με αυτό το δελτίο τύπου ο "ονειροπόλος" Lazareth κλείνει την εταιρεία του, τουλάχιστον προς το παρόν, εκείνο το γκαράζ από το οποίο βγήκαν φανταστικά μηχανήματα όπως το LM 410 και πάνω από όλα το LMV 496, η ιπτάμενη μοτοσικλέτα. Είναι λυπηρό που γράφεται ο επίλογος αυτής της προσπάθειας γιατί ο Lazareth μας έδειξε πως υπάρχουν και άλλα πράγματα πέρα από τα συμβατικά δίκυκλα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.