01.02.2024
Η Κίνα συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στην Παγκόσμια βιομηχανία των δύο τροχών, παρ’ ότι το 2023 κατασκευάστηκαν λιγότερα δίκυκλα
Το 2023 , η κινεζική βιομηχανία μοτοσικλετών παρήγαγε 19,4 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες, σημειώνοντας πτώση 8,8% σε σύγκριση με το 2022. Η εγχώρια αγορά της γιγαντιαίας ασιατικής χώρας παραμένει λίγο πολύ σταθερή, αυτό που έχει αυξηθεί είναι οι εξαγωγές, ειδικά μοντέλων άνω των 250 κ.εκ.
Τα στοιχεία του Εμπορικού Επιμελητηρίου Μοτοσυκλέτας της Κίνας κάνουν λόγο για αύξηση 3 % στις εξαγωγές το 2023. Από την άλλη, οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στην εγχώρια αγορά μειώθηκαν σε σχέση με τα στοιχεία του 2022. Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό, γιατί πέρυσι 5,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά δίκυκλα βγήκαν από κινεζικά εργοστάσια.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το 2023, 511.800 μονάδες μοντέλων άνω των 250 κ.εκ. κατασκευάστηκαν στην ασιατική χώρα. Τα scooter που παρήχθησαν ήταν 7,7 εκατομμύρια. Στην συγκεκριμένη κατηγορία σημειώθηκε αύξηση 21,9% σε σύγκριση με το 2022.
Κατασκευάστηκαν 4,8 εκατομμύρια 125άρια και 3,5 εκατομμύρια 150άρια. Οι 10 κινεζικοί όμιλοι που σημείωσαν τις περισσότερες εξαγωγές ήταν οι Loncin, Dachangjiang, Tayo, Zongshen, Yinxiang, Sundiro-Honda, Haojin, Lifan, Dayun και Bashan.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.