Νεα Μοντελα

Thrust Motor – Υποδέχεται το 2024 με δύο νέα μοντέλα

DSR 125 & DSR 150 2024


22.01.2024

Τα DSR 125 και DSR 150, είναι δύο νέα scooter με πλήρη εξοπλισμό και μοντέρνα σχεδίαση, ιδανικά για καθημερινές μετακινήσεις που έρχονται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο

Η Thrust Motor, εδραίωσε την θέση της στην ελληνική αγορά το 2023. Με 589 ταξινομήσεις, «τερμάτισε» 15η με το best seller της εταιρείας να είναι το scooter Alexone 125 (232 ταξινομήσεις) και το «παπί» Blitz 115 να ακολουθεί (148 ταξινομήσεις).

THRUST MOTOR DSR 2024 STUDIO 3

Τώρα η Thrust Motor φέρνει στην χώρα μας δύο ακόμη μοντέλα που μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στις κατηγορίες 125 και 150 κ.εκ. Ο λόγος για το κομψό και συμπαγές DSR, που με τις διαστάσεις του υπόσχεται άνετες μετακινήσεις, ακόμη και με δύο άτομα, καθώς διαθέτει μεγάλη σέλα, που βρίσκεται σε χαμηλό ύψος στα 770 χλστ.

Η σπορ φιμέ ζελατίνα, συνδυάζεται άψογα με τους δίδυμους προβολές και τα φώτα ημέρας (DRL). Η σχεδίαση από μπροστά έως πίσω είναι απόλυτα συμμετρική, με τις γωνίες να διαδέχονται τις καμπύλες σε όλο το σώμα του scooter. Την εμπνευσμένη σχεδίαση ολοκληρώνει το πίσω φωτιστικό σώμα με την minimal εμφάνισή του.

THRUST MOTOR DSR 2024 DETAILS 4

Το DSR θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες.

Στην πιο προσιτή έκδοση θα φέρει έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο 125 κ.εκ. που αποδίδει 9,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 1 kgm ροπής τις 6.000 σ.α.λ.. Το βάρος είναι 135 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης είναι 10,5 λίτρα.

Το δεύτερο 125αρι, το DSR 125 LC, θα έχει υγρόψυκτο κινητήρα με απόδοση 11,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,14 kgm ροπή στις 6.500 σ.α.λ.. Είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην κατηγορία του, αφού διαθέτει σύστημα start-stop και traction control.

THRUST MOTOR DSR 2024 14

Η μεγαλύτερη έκδοση θα είναι η DSR 150 LC. To υγρόψυκτο μοτέρ θα παρέχει την υψηλότερη ιπποδύναμη που ανέρχεται σε 14,7 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,5 kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Όπως και το υψρόψυκτο 125, παρέχει σύστημα start-stop και traction control.

Κοινές είναι οι αναρτήσεις και στα τρία μοντέλα με τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ, ενώ βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο. Το μεταξόνιο είναι 1.375 χλστ. και οι τροχοί 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω.

Για την επιβράδυνση η Thrust Motor εξόπλισε τα scooter με δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, διαμέτρου 240 χλστ. και 220 χλστ. Το αερόψυκτο DSR 125 AC διαθέτει συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος CBS, ενώ τα υγρόψυκτο DSR 125 LC και DSR 150 LC φέρουν ABS.

THRUST MOTOR DSR 2024 4

Στον στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων με υγρόψυκτο κινητήρα συναντάμε επίσης οθόνη TFT και σύστημα keyless. Το βάρος τους είναι 138 κιλά και το ρεζερβουάρ βενζίνης χωράει 10,5 λίτρα.

Τα Thrust Motor DSR 125/150 έχουν φτάσει ήδη στην χώρα μας. Θα είναι διαθέσιμα σε γκρι ματ, λευκό και κόκκινο ματ. Οι τιμές τους θα ανακοινωθούν σύντομα.

THRUST MOTOR DSR 2024 STUDIO 9

Περισσότερες πληροφορίες: Δ. Γκουντούφας, Λ.Μεσογείων 527, Αγία Παρασκευή, Τηλ: 210-6000711 / 6010070, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. thrust-motor.com

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.