10.01.2024
Τα νέα έρχονται από την Κίνα. Εκεί το μεγάλο «λιοντάρι» της Benelli επιτίθεται πλέον με 96 αντί για 76 ίππους
O κυβισμός του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα έφτασε τα 799 κ.εκ. από τα 754 κ.εκ. Η μεγαλύτερος κυβισμός προκύπτει από την αύξηση της διάμετρου που από τα 88 έφτασε τα 90,6 χιλιοστά, ενώ η διαδρομή παρέμεινε αμετάβλητη στα 62 χλστ. Για την ακρίβεια, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται σε 96,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 79 Nm στις 7.700 σ.α.λ. Στην έκδοση που είναι διαθέσιμη στην χώρα μας η ιπποδύναμη είναι 76,2 στις 8.500 σ.α.λ. και 67 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Η τελική ταχύτητα πλέον είναι 210 χλμ/ώρα (αντί για 190 χλμ/ώρα). Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και πιο ελαφρύ με 217 κιλά, με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων, αντί για 222 κιλά με της ίδιας χωρητικότητας δοχείο καυσίμου.
Επιπλέον οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB, αντί Marzocchi και τα φρένα φέρουν την υπογραφή της Brembo, αντί για της Benelli. Το ABS είναι της Bosch, ενώ στην TFT οθόνη των 5 ιντσών που μπορεί να συνδεθεί με smartphone και να προσφέρει λειτουργία πλοήγησης, έχει ενσωματωθεί σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.
Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν το Leoncino 800, στις εκδόσεις roadster και scrambler, έρθει στην Ευρώπη και στην χώρα μας. Να θυμίσουμε πως οι βασικές διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων είναι οι διαστάσειW των τροχών, με το roadster να έχει 17 ιντσών μπροστά και πίσω, ενώ το Leoncino 800 Trail, που είναι ακριβότερο κατά 400 ευρώμ έχει 19αρη μπροστινό τροχό και ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης.
Ακόμη και αν το Leoncino 800 που παρουσιάστηκε στην Κίνα δεν έρθει στην Ευρώπη, είναι πολύ πιθανό ο κινητήρας του να χρησιμοποιηθεί στο πολυαναμενόμενο TRK 800.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.