SRK 921 RR – Νέο superbike από την QJMOTOR
Σχεδιασμένο από πρώην σχεδιαστές της MV Agusta
10.01.2024
Η QJMOTOR συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα. Μετά το concept SKR 1000 RC που είδαμε στην EICMA παρουσίασε ένα ακόμη superbike, το SRK 921 RR
Η QJ επενδύει στις μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων και όπως πάνε τα πράγματα δεν θα αργήσουμε να δούμε superbike με 200 ίππους.
Προς το παρόν δίπλα στο 1000άρη των 144 ίππων και των 198 κιλών, που είδαμε τον περασμένο Νοέμβριο, προστίθεται ένα 900άρη με 129! Η κινέζικη εταιρεία έχει υψηλές βλέψεις στην κατηγορία supersport, που περνάνε ακόμη και μέσα από την συμμετοχή της σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Στα τέλη του 2023 ανακοίνωσε επίσημα την εμπλοκή στο World Supersport με το GSR 800, το οποίο λανσάρισε στην EICMA. Η QJMOTOR Factory Racing θα κάνει το ντεμπούτο της το 2024 και έτσι η εταιρεία που αντιπροσωπεύετε στην χώρα μας από την Γκοργκόλης Α.Ε. θα κάνει ακόμη πιο έντονη την παρουσία της στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ταχύτητας. Ενδεικτικό της racing φιλοσοφίας της QJ είναι η συμμετοχή της και στο MotoGP, στις κατηγορίες Moto3 και Moto2, στις οποίες έχει καταφέρει να διακριθεί.
Ο σχεδιασμός του, όπως και του SRK 1000 RC έγινε από το ιταλικό studio C-Creative, στο οποίο ηγούνται δύο πρώην σχεδιαστές της MV Agusta. O Adrian Morton (σχεδιαστής μεταξύ άλλων των Benelli Tornado και TnT 1130) και ο Paolo Bianchi.
Το SRK 921 RR Race βασίζεται σε τετρακύλινδρο κινητήρα της MV Agusta που διαθέτει ισχύ 129 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Η διάμετρος είναι 73 χιλιοστά, η διαδρομή 55 χιλιοστά και η σχέση συμπίεσης 13:1.
Το πλαίσιο είναι συνδυασμός χωροδικτυώματος και χυτών τμημάτων αλουμινίου, ενώ το ψαλίδι είναι μονόμπρατσο.
Σύμφωνα με την QJMOTOR το βάρος της μοτοσυκλέτας, σε κατάσταση λειτουργίας, είναι 215 κιλά, με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 16 λίτρα. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 1.425 χλστ με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 190/50-17 πίσω. Η Marzocchi παρέχει το ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα, καθώς και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Για τα φρένα επιλέχθηκε η Brembo, με ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες μπροστά. Εξυπακούεται πως υπάρχει ABS αλλά και traction control.
Στα ηλεκτρονικά βρίσκουμε IMU 6 αξόνων, προγράμματα οδήγησης, οθόνη TFT 5 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone. Στο φερινγκ επίσης, εκτός από τα αεροδυναμικά φτερά, βρίσκεται ενσωματωμένη και κάμερα.
Η τιμή του στην Κίνα είναι 69.999 γιουάν που ισοδυναμεί με 8.900 ευρώ περίπου. Περιμένουμε με αγωνία να δούμε αν τα συγκεκριμένα μοντέλα θα έρθουν στην Ευρώπη και στην χώρα μας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.