09.01.2024
Βασισμένο στην πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από την βρετανική εταιρεία αρχικά για το Trident 660 και μετέπειτα για το Tiger Sport 660, αλλά με αρκετές αλλαγές στον κινητήρα και την εργονομία το όνομα Daytona κάνει την επανεμφάνισή του
Πρόκειται για μια σπορ μοτοσυκλέτα και όχι για ένα ακραίο supersport, που τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο σε σειρά των 660 κ.εκ. που φέρει πολλές βελτιώσεις σε αυτήν την εκδοχή. Νέος εκκεντροφόρος, κεφαλή, κύλινδρος, βαλβίδες.
Κάπως έτσι ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του 95 ίππους στις 11.250 σ.α.λ. και ροπή 69 Nm στις 8.250 σ.α.λ. με πάνω από το 80% των 69 Nm να είναι διαθέσιμο από τις 3.125 σ.α.λ. Το Daytona 660 θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Α2.
Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας παράγει 17% περισσότερη ισχύ και 9% περισσότερη ροπή, σε σχέση με αυτόν των Trident 660 και Tiger Sport 660. Το σύστημα εξάτμισης είναι επίσης νέο με ένα μικρό και χαμηλά τοποθετημένο τελικό από ατσάλι.
Στα ηλεκτρονικά βρίσκουμε ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire), τρεις τρόπους οδήγησης (Sport, Road, Rain). Κάθε πρόγραμμα παρεμβαίνει στην απόκριση αλλά και στο επίπεδο ευαισθησίας του traction control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Τα όργανα αποτελούνται από οθόνες TFT και LCD, που είναι συμβατές με το My Triumph Connectivity System, το οποίο παρέχει πλοήγηση turn bu turn και την σύνδεση με smartphone για έλεγχο κλήσεων.
Το ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο συνδυάζεται με αναρτήσεις Showa. Ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41 χλστ., με διαδρομή 110 χλστ. και αμορτισέρ RSU με ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομής 130 χλστ. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάσταση 17 ίντσες και είναι «ντυμένες» με ελαστιά Michelin Power 6 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους μπροστά με διάμετρο 310 χλστ. συνδυασμένους με τετραέμβολες δαγκάνες και έναν δίσκο πίσω διαμέτρου με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS είναι στάνταρ.
Η εργονομία είναι σαφώς διαφορετική με κλιπ ον και μαρσπιέ τοποθετημένο πιο πίσω. Η σέλα βρίσκεται 810 χλστ. μακριά από το έδαφος (υπάρχει σέλα στα 785 χλστ.) το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρων και η μοτοσυκλέτα, σε κατάσταση λειτουργίας, ζυγίζει 201 κιλά.
Θα είναι διαθέσιμο σε κόκκινο, μαύρο και γκρι, από την άνοιξη του 2024. Αναμένουμε να ανακοινωθεί η τιμή του.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.