04.01.2024
Ρύγχος, ψηλό τιμόνι και ζελατίνα, «τακουνάτα» ελαστικά. Δεν περιγράφουμε μια adventure μοτοσυκλέτα αλλά ένα «παπί»
Αυθεντικό… ξέρετε όπως αυτά χωρίς συμπλέκτη με κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Με αερόψυκτο κινητήρα 120 κ.εκ., με τον κύλινδρο οριζόντια τοποθετημένο, ο οποίος αποδίδει 8 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 0,9 kgm στις 5.000 σ.α.λ.
Το βάρος του είναι 105 κιλά και το ύψος σέλας 780 χλστ. Αυτό όμως που το κάνει να διαφέρει είναι η σχεδίαση του μπροστινού μέρους, με σχεδόν κάθετα τοποθετημένα πλαστικά προβολείς LED, με «αγριεμένο» βλέμμα, ρύγχος, πιρούνι με προστατευτικές φυσούνες, ψηλή ζελατίνα και τιμόνι. Δεν έχουμε δει «παπί» με πιο adventure σχεδίαση.
Πίσω τα πράγματα είναι πιο νορμάλ. Μεγάλη μονοκόμματη σέλα, με μικρό αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτήν, δύο αμορτισέρ και για τον συνεπιβάτη χειρολαβές και αναδιπλούμενα αλουμινένια μαρσπιέ.
Όλα του τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Μπροστά υπάρχει κυματιστό δισκόφρενο και πίσω ταμπούρο. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών και φέρουν ακτίνες. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 3,7 λίτρα και η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 90 χλμ/ώρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.