04.01.2024
Τι κρύβεται πίσω από το roadster που «πιάστηκε» από κατασκόπους σε δοκιμές εξέλιξης; Ένα νέο-ρετρό Aprilia ή ένα Moto Guzzi με τον δικύλινδρο του RS 457
Η μοτοσυκλέτα φωτογραφήθηκε σε δοκιμές στην Ασία και φέρει τον νέο δικύλινδρου του Noale, το οποίο τροφοδοτεί το RS 457 που είδαμε στην EICMA 2023. Εκτός από τον κινητήρα φαίνεται πως και το πλαίσιο προέρχεται από την σπορ μοτοσυκλέτα της Aprilia. Η αναμενόμενη κίνηση της ιταλικής εταιρείας θα ήταν η παρουσίαση ενός Tuono, εμπλουτίζοντας την γκάμα της στην κατηγορία Α2 με μια naked μοτοσυκλέτα, πιο άνετη αλλά το ίδιο διασκεδαστική από το RS.
Η μονάδα των 457 κ.εκ. προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία, ενώ το ελαφρύ και ευέλικτο πλαίσιο εξασφαλίζει διασκεδαστική οδηγική εμπειρία. To RS έχει 48 ίππους και ζυγίζει 175 κιλά. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο (μοναδικό στην κατηγορία) και, όπως και στο RS 660, χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός είναι υπερπλήρης με ρυθμιζόμενο έλεγχο πρόσφυσης και Ride by Wire στάνταρ, ενώ το Quickshifter διατίθεται προαιρετικά. Είναι εύκολο για την Aprilia να αποφασίσει να μεταφέρει όλα τα παραπάνω στο Tuono. Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις που στο RS έχουν επιλεγεί ανάποδο πιρούνι με διάμετρο 41 mm, ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 120 mm και αμορτισέρ, επίσης ρυθμιζόμενο.
Όλα καλά μέχρι εδώ, αλλά μας μπερδεύουν λίγο οι έντονα κλασσικές γραμμές της μοτοσυκλέτας των εικόνων. Αν δεν πρόκειται για επιτυχημένο καμουφλαζ η μοτοσυκλέτα αντί για Aprilia θα μπορούσε να είναι άνετα Moto Guzzi, μια μάρκα που ανήκει στον όμιλο Piaggio και η οποία δεν διαθέτει μοτοσυκλέτες μικρομεσαίου κυβισμού.
Με λίγα λόγια θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το ερχόμενο φθινόπωρο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.