Νεα Μοντελα

Hero Xoom 160 – Scooter SUV από την Ινδία για την Ευρώπη

Το πιο premium scooter στην γκάμα της ινδικής εταιρείας


06.12.2023

Η Hero ετοιμάζεται να μπει στην Ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό δείχνει η παρουσία της στην EICMA 2023 και το νέο crossover scooter που παρουσίασε

Η Hero MotoCorp, είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές δικύκλων στον κόσμο. Παρ’ ότι έχει εγκαταστάσεις και τεχνολογικό κέντρο στην Γερμανία, δραστηριοποιείται στην Νότια και Κεντρική Αμερική και φυσικά στην Ασία. Όμως σύντομα τα μοντέλα τους θα έρθουν και στην γηραιά ήπειρο.

Κατά καιρούς σας έχουμε παρουσιάσει το on/off X Pulse, το οποίο βρισκόταν στο περίπτερο της εταιρείας στην EICMA. Αλλά αυτό που τράβηξε την προσοχή ήταν το Xoom 160, ένα crossover scooter, που σύμφωνα με δημοσιεύματα στην Ινδία είναι το πιο premium προϊόν της Hero που θα έρθει σύντομα στην Ευρώπη.

Hero Xoom 160 2024 3

Με φωτιστικά σώματα LED, ψηλή ζελατίνα, ρεζερβουάρ τοποθετημένο στο κέντρο, πάνελ οργάνων TFT με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, σύστημα keyless, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, σχάρα και μεγάλη εργονομική σέλα, το Xoom 160 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ευρωπαϊκά και ιαπωνικά scooter.

Είναι εφοδιασμένο από μονοκύλινδρο, υγόψυκτο κινητήρα 156 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 14 ίππους στις 8 σ.α.λ. και 1,4 kgm ροπή στις 6.500 σ.α.λ. Το βάρος του είναι 1411 κιλά και οι τροχοί είναι είναι 14 ιντσών.

Hero Xoom 160 2024 4

Το 2024 θα είναι η χρονιά του ερχομού των ινδικών εταιρειών στην ευρωπαϊκή αγορά. Η TVS και η Hero θα ακολουθήσουν την Royal Enfield και την Bajaj που έχουν δώσει ήδη διαπιστευτήρια για την ποιότητα και την αξιοπιστία των μοτοσυκλετών τους

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.