14.11.2023
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το ανανεωμένο CB125F
Το 2021 ήταν η χρονιά που η Honda τα άλλαξε όλα στο CB125F. Το έκανε πιο ελαφρύ, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και το «προίκισε» με σύγχρονη τεχνολογία.
Μείωσε το βάρος του κατά 11 κιλά, κάνοντας το ακόμη πιο εύχρηστο, χρησιμοποίησε κινητήρα τεχνολογίας eSP (enhance Smart System), 27% πιο οικονομικό σε κατανάλωση και νέο πιο στιβαρό πλαίσιο.
Με μοντέρνα σχεδίαση, ισχυρό προβολέα LED, οθόνη οργάνων LCD και επανασχεδιασμένους διακόπτες, έδωσε τον αέρα ανανέωσης που αναζητούσαν αναβάτες που ήθελαν μια εύκολη μοτοσυκλέτα για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Το 2024 η Honda παρουσίασε την νέα έκδοση του μικρού CBF που διαθέτει πιο κοντό τελικό εξάτμισης με νέο μεγαλύτερο κάλυμμα.
Ταυτόχρονα οι τρεις εκδόσεις θα είναι μονόχρωμες, σε μπλε, μαύρο και κόκκινο χρώμα, σε αντίθεση με τις διαθέσιμες έως τώρα που είχαν γκρι ουραίο τμήμα και ασημένια πλαϊνά ένθετα κάτω από τις πλαστικές επιφάνειες που περιβάλουν το ρεζερβουάρ.
Ο κινητήρας του CB125F είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες. Αποδίδει 10,7 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,1 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.. Με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων γεμάτο μπορεί να διανύσει έως και 800 χιλιόμετρα.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο, με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να είναι 117 κιλά. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 790 χλστ. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι 31χλστ. και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Στα φρένα προτιμήθηκε δισκόφρενο για τον μπροστινό τροχό και ταμπούρο για τον πίσω με συνδυασμένη λειτουργία (CBS). Οι τροχοί είναι 18 ιντσών, με χυτές ζάντες και ελαστικά 80/100 και 90/90 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.