09.11.2023
Με το Tornado 400 η Benelli θέλει να τραβήξει την προσοχή ενός νεανικού κοινού, που έλκεται από το «αγωνιστικό» σύμπαν
Το Tornado 400, διαθέτει τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί ειδικά για αυτό από το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της Benelli, ξεκινώντας από τον κινητήρα που είναι ολοκαίνουργιος. Πρόκειται για δικύλινδρο σε σειρά 399 κ.εκ., απόδοσης 47,6 ίππων . Χάρη στην αναλογία διαδρομής (51,8 χλστ.) και διαμέτρου (70 χλστ.) ανεβάζει περισσότερες από 10.000 σ.α.λ.. Διαθέτει δύο εκκεντροφόρος, 8 βαλβίδες κιβώτιο 6 σχέσεων, σε συνδυασμό με συμπλέκτη ολίσθησης, που υπόσχεται να κάνει πιο εύκολη την αλλαγή σχέσεων.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από σωλήνες και χαλύβδινες πλάκες βιδωμένες στη βάση και την κεφαλή του κινητήρα, που συμβάλλουν στη συνολική ακαμψία του πλαισίου, μειώνοντας έτσι το μέγεθος και το βάρος.
Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι, με διαδρομή 115 mm, ενώ στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί νέο μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου, με σύστημα μοχλισμού και αμορτισέρ ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση ελατηρίου (διαδρομή 141 mm), που επιτρέπει την μείωση του βάρους των μη αναρτημένων μαζών. Οι ζάντες αλουμινίου 17" είναι εξοπλισμένες με ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω. Το φρενάρισμα βασίζεται, μπροστά, σε δύο δισκόφρενα 300 mm, με ακτινική τρόμπα και δαγκάνα δύο εμβόλων.
Στα όργανα συναντάμε, μια έγχρωμη οθόνη TFT 5" με δυνατότητα συνδεσιμότητας. Υπάρχει επίσης η λειτουργία TPMS για τον έλεγχο της πίεσης των ελαστικών και μια υποδοχή USB.
Το Tornado 400 θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις αντιπροσωπείες Benelli στις αρχές του 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.