08.11.2023
Μία ακόμη εύκολη και εύχρηστη μοτοσυκλέτα από την Suzuki, που χρησιμοποιεί τον νέο της κινητήρα σε τέταρτο μοντέλο
Το GSX-8R είναι η supersport που βάζει την Suzuki σε μια ακόμη κατηγορία. Εκεί όπου θα βρει αντιπάλους το Aprilia RS660, το Honda CBR650R και το Yamaha R7. Η αλήθεια είναι, πως από την στιγμή που πέρσι είδαμε το GSX-8S, ήταν αναμενόμενη κίνηση να παρουσιαστεί και μια supersport εκδοχή της εξαιρετικής naked.
Παρ΄ότι το ατσάλινο πλαίσιο και το ψαλίδι αλουμινίου προέρχονται αυτούσια από το S, στο GSX-8R έχει τοποθετηθεί ανεστραμμένο πιρούνι Hitachi Astemo (Showa), ενώ βρίσκουμε και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, επίσης Showa. Στο S οι αναρτήσεις είναι της KYN
Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.465 χλστ. και το βάρος αυξάνεται κατά 3 κιλά (R-205 / S-202)
Οι ζάντες αλουμινίου 17" εφοδιάζονται με ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport2 διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης με ρυθμιζόμενη μανέρα και ABS χρησιμοποιεί δαγκάνες ακτινικής στήριξης Nissin μπροστά.
Στο συμπαγές μπροστινό μέρος του GSX-8R ξεχωρίζουν τα επικαλυπτόμενα φώτα LED, ενώ στο πίσω μέρος η ουρά είναι λεπτή, με φώτα και φλας να βρίσκονται ενσωματωμένα στον λασπωτήρα ελαφρύνοντας έτσι τη σχεδίαση του νέου ιαπωνικού supersport.
Το φέρινγκ έχει κομψό, σπορ αλλά όχι ακραίο σχεδιασμό και διαθέτει το μέγεθος που μπορεί να προσφέρει επαρκή προστασία.
Ως σπορ μοτοσυκλέτα, δεν θα μπορούσαν να μην έχει κλιπ ον που η τοποθέτησή του πάνω στην πλάκα δεν θα κουράσει τον αναβάτη, ρίχνοντας βάρος στους καρπούς του. Γενικότερα η θέση οδήγησης δείχνει άνετη χωρίς το σώμα τα παίρνει μεγάλη κλίση προς τα εμπρός.
Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT και είναι εξοπλισμένη με έναν αισθητήρα φωτεινότητας για να αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες φωτισμού.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός συμπληρώνεται από ride-by-wire ηλεκτρονικό γκάζι, αμφίδρομο quickshifter, τρία προγράμματα οδήγησης που επιλέγονται από διακόπτη στα αριστερά του τιμονιού, traction control ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα παρέμβασης και το σύστημα Suzuki Low RPM Assist.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.