Ducati Hypermotard 698 Mono 2024: Supermoto με τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο παραγωγής (Video)
77,5 ίπποι
03.11.2023
H Ducati παρουσίασε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες του 2024. Ένα Hypermotard με μονοκύλινδρο κινητήρα
Δίπλα στα V2 Hypermotard 950 θα υπάρχει το Hypermotard 698 Mono και με αυτόν τον τρόπο η Ducati επιστρέφει στους μονοκύλινδρους κινητήρες μετά από 30 χρόνια. Ένας στόχος που επιτεύχθηκε με την εφαρμογή τεχνικών λύσεων που προέρχονται από τον κόσμο της Panigale για τον κινητήρα, τα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο.
Ο κινητήρας ονομάζεται Superquadro Mono, έχει κυβισμό 659 cc, είναι Desmo και συστήνεται ως το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Διαθέτει μέγιστη ισχύ 77,5 ίππων στις 10.250 σ.α.λ. και 6,4 kgm στις 8.000 σ.α.λ.. O Superquadro Mono κληρονομεί το έμβολο διαμέτρου 116 χιλ. από τον κινητήρα της Panigale, το σχήμα του θαλάμου καύσης, τις βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου διαμέτρου 46,8 χιλ., τις βαλβίδες εξαγωγής από χάλυβα 38,2 χιλ. και το δεσμοδρομικό σύστημα.
Το ηλεκτρονικό του πακέτο, επιτρέπει στους λιγότερο έμπειρους να μάθουν να οδηγούν σαν αναβάτες Supermotard, βασιζόμενοι στο Cornering ABS, το οποίο διαθέτει ρυθμίσεις ειδικά σχεδιασμένες για τη διαχείριση της πλαγιολίθησης.
Υπάρχουν επίσης, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Engine Brake Control, Ducati Power Launch και Ducati Quick Shift (DQS) Up/Down, τα οποία μπορούν να αγοραστούν ως αξεσουάρ για την βασική έκδοση και διατίθενται στάνταρ στο RVE εκδοχή.
Το Hypermotard 698 Mono διαθέτει τέσσερις τρόπους οδήγησης (Sport, Road, Urban και Wet) στους οποίους ρυθμίζονται αυτόματα τα επίπεδα Engine Mode (ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα), DTC, EBC και ABS, τα οποία μπορούν και να τροποποιηθούν από τον αναβάτη. Τα πάντα διαχειρίζονται από τα όργανα LCD 3,8"
Το Hypermotard Το 698 Mono είναι η πρώτη Ducati που προσφέρει τέσσερα επίπεδα ABS. Δύο από αυτά ενσωματώνουν τη λειτουργία Slide-by-Brake, η οποία μέσω της χρήσης του πίσω φρένου επιτρέπει ασφαλείς πλαγιολισθήσεις
Με το ABS ρυθμισμένο στο επίπεδο 3, όταν χρησιμοποιείτε το πίσω φρένο κατά τη διάρκεια ακραίου φρεναρίσματος στην πίστα, το Slide-by-Brake ενεργοποιείται, κάνοντας τον χειρισμό της μοτοσυκλέτας πιο εύκολο όταν βρίσκεται υπό κλίση. Το συγκεκριμένο αναπτύχθηκε για λιγότερο έμπειρους αναβάτες στην πίστα που θέλουν να αρχίσουν να ντριφτάρουν στις στροφές.
Όταν το ABS είναι ρυθμισμένο στο επίπεδο 2, το Slide-by-Brake επιτρέπει μεγαλύτερη γωνία ολίσθησης για ακόμη πιο έντονο ντρφτ. Για πιο έμπειρους στο επίπεδο 2 η λειτουργία Corenering απενεργοποιείται και το ABS λειτουργεί μόνο στον μπροστινό τροχό.
Το επίπεδο 4 είναι σχεδιασμένο για καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης για μέγιστη σταθερότητα και ασφάλεια. Συνδυάζεται από προεπιλογή με τη λειτουργία Wet Riding.
Υπάρχουν επίσης 4 επίπεδα Wheelie Control. Τα επίπεδα 4, 3 και 2 εξασφαλίζουν μέγιστη επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών, ελαχιστοποιώντας τις σούζες. Το επίπεδο 1, εξελίχθηκε για χρήση στην πίστα και επιτρέπει την ελεγχόμενη και ασφαλή σούζα.
Επιπλέον, αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, το λογισμικό Ducati Performance για το Ducati Wheelie Control είναι διαθέσιμο ως αξεσουάρ. Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο σε συνδυασμό με την αγωνιστική εξάτμιση Termignoni Ducati Performance, και ονομάζεται Wheelie Assist. Σε αυτή την περίπτωση τα ηλεκτρονικά βοηθούν τον αναβάτη να στις παρατεταμένες σούζες, ρυθμίζοντας τη γωνία χρησιμοποιώντας τη ροπή του κινητήρα.
Το Hypermotard 698 Mono είναι συμπαγές και ελαφρύ, με βάρος 151 kg χωρίς υγρά. Ένα αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται χάρη σε λύσεις όπως το πλαίσιο χωροδικτύωμα με διαφορετικύς πάχους τμήματα που ζυγίζει 7,2 kg, στις χυτές ζάντες αλουμινίου (-0,5 kg σε σύγκριση με παρόμοιους ακτινωτούς τροχούς), στους δίσκους φρένων με κέντρα αλουμινίου (-17% σε σχέση με χαλύβδινα) και στο ελαφρύ πιρούνι 45 mm της Marzocchi, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ζυγίζοντας μόλις 8,1 kg.
Το ψαλίδι είναι αλουμινίου και το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και διαθέτει σύστημα μοχλισμού. Οι ζάντες είναι εφοδιασμένες με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, διαστάσεων 120/70 ZR 17 μπροστά και 160/60 ZR 17 πίσω.
Το μπροστινό σύστημα πέδησης βασίζεται σε έναν μόνο δίσκο 330 mm που αναπτύχθηκε ειδικά από την Brembo για το Hypermotard 698 Mono, με ακτινική δαγκάνα Brembo M4.32. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας δίσκος 240 mm, επίσης με ειδική σχεδίαση.
Οι θέσεις των μαρσπιέ είναι σχεδιασμένα για οδήγηση στην πίστα και έχουν τοποθετηθεί για να επιτρέπουν μέγιστες κλίσεις. Επιπλέον, αφαιρώντας τα λαστιχένια ένθετα είναι δυνατό να αποκτήσετε τη μέγιστη πρόσφυση με τις αγωνιστικές μπότες όταν χρησιμοποιούνται στην πίστα χάρη σε μια συγκεκριμένη επεξεργασία της άκρης. Η εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας και η επίπεδη σέλα που καλύπτεται με ένα ύφασμα για βελτιστοποιημένη πρόσφυση διευκολύνουν τις κινήσεις του σώματος και των ποδιών.
Οι λάτρεις που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τις υψηλές επιδόσεις του Hypermotard 698 Mono στην πίστα θα βρουν διάφορες προτάσεις στον κατάλογο της Ducati Performance, ξεκινώντας από την αγωνιστική εξάτμιση Termignoni, την αγωνιστική σέλα, τα μαρσπιέ motard, καθώς και προστατευτικά καλύμματα για τον κινητήρα.
Υπάρχουν επίσης διαφορετικά εξαρτήματα από ανθρακονήματα, τα οποία βοηθούν στο να ελαφρύνει το μονοκύλινδρο. Τέλος, όσοι θέλουν να αναβαθμίσουν την αισθητική θα βρουν διάφορα εξαρτήματα από κατεργασμένο αλουμίνιο, όπως μανέτες φρένων και συμπλέκτη, τάπα ρεζερβουάρ και φλας.
Το νέο Hypermotard 698 Mono θα είναι διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες Ducati από τον Ιανουάριο 2024 στο κλασικό Ducati Red και στην έκδοση RVE με ειδικά γραφικά, μαύρο πλαίσιο και DQS quickshifter στάνταρ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.