Νεα Μοντελα

Νέα Beta RR Racing MY 2024

Δύο σημαντικές βελτιώσεις προστέθηκαν στα μοντέλα Beta RR Racing 2024


09.10.2023

Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το πλαίσιο, η ανάρτηση και η απόδοση μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα;

Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο όταν πρόκειται για τις μοτοσυκλέτες του Steve Holcombe και του Brad Freeman… Ωστόσο στους τεχνικούς της Betamotor αρέσουν οι προκλήσεις και έτσι δύο σημαντικές βελτιώσεις προστέθηκαν στα μοντέλα Beta RR Racing 2024, αυξάνοντας τις οδηγικές επιδόσεις και τη διασκέδαση που προσφέρουν!

• νέος κινητήρας με δύο μπουζί (RR 300 Racing)

• νέος κινητήρας RR 125 Racing

Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Racing της Beta, το δίχρονο RR Racing 300, διαθέτει έναν νέο κινητήρα με δύο μπουζί και σχεδόν όλα τα μοντέλα της σειράς (εξαιρουμένων των RR 125 και 200) χρησιμοποιούν νέο πλαίσιο. Παράλληλα, ο δίχρονος κινητήρας στο 125 είναι πλήρως επανασχεδιασμένος ενώ νέα είναι τα γραφικά σε όλα τα μοντέλα της σειράς.

Οι μοτοσυκλέτες της σειράς RR Racing αποτελούν τις Race-Ready εκδόσεις των μοντέλων Enduro RR και επομένως διαφέρουν από αυτά με μια σειρά τροποποιήσεων στον κινητήρα, τις αναρτήσεις, το πλαίσιο και τον εξοπλισμό, κάτι που τα κάνει ιδανικά για να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις ειδικές διαδρομές. Τα νέα χαρακτηριστικά για της σειράς Model Year 2024 προσφέρουν σε όλους τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις κορυφαίες επιδόσεις με την μικρότερη δυνατή προσπάθεια, ώστε κάθε αναβάτης να δίνει πάντα τον καλύτερό του εαυτό. Τα νέα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν στα μοντέλα RR Racing MY2024:

RR Racing my24 300 2str

Αλλαγές

Κινητήρας RR 300 Racing

RR RACING MY24 dual spark plugs

RR RACING MY24 dual spark plugs 2

Ο δίχρονος κινητήρας του πολυπρωταθλητή Brad Freeman είναι γνωστός στον χώρο της off-road σκηνής για τη ροπή και τη γραμμική απόδοση ισχύος του. Είναι ικανός να προσφέρει εξαιρετικά προοδευτική ισχύ σε όλο το φάσμα λειτουργίας ενώ παρέχει κορυφαία απόδοση όταν χρειαστεί. Με τη νέα κυλινδροκεφαλή των δύο μπουζί, αυτά τα χαρακτηριστικά βελτιώνονται τώρα ακόμα περισσότερο και παρά την αυξημένη ισχύ, η απόδοση είναι ακόμα πιο γραμμική βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τη φιλικότητά του.

Χάρη στα δύο μπουζί επιτυγχάνεται:

– Βελτιωμένη κατανομή των σημείων ανάφλεξης του καυσίμου στο θάλαμο καύσης. Αυτό σημαίνει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, σημαντικά χαμηλότερο επίπεδο υπολειμμάτων καύσης και πιο ομαλή απόδοση ισχύος.

–Αύξηση του εύρους χρήσης του κινητήρα καθώς αυξάνεται η ροπή και ισχύς που προσφέρει σε όλο το φάσμα λειτουργίας.

– Κάθε μπουζί διαχειρίζεται από εντελώς ξεχωριστό ηλεκτρικό σύστημα που σημαίνει πως αν κάποιο μπουζί βραχυκυκλώσει ο κινητήρας εξακολουθεί να λειτουργεί (έστω και με μικρότερη απόδοση) επιτρέποντας στο αναβάτη να ολοκληρώσει τη διαδρομή του.

Κινητήρας RR 125 Racing

RR Racing my24 125 2str
Όπως έχει επανειλημμένα αποδείξει, η Beta πιστεύει στις δυνατότητες των νέων ανθρώπων και φέτος το κάνει για ακόμη μία φορά. Για το μοντέλο 2024 προσφέρει έναν νέο κινητήρα με βελτιωμένη απόδοση σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας και με αυξημένη τη μέγιστη ισχύ. Αυτό επετεύχθη χάρη σε έναν εντελώς νέο κύλινδρο, με νέες θυρίδες και ένα νέο σύστημα βαλβίδας εξαγωγής που κάνουν την απόκριση του κινητήρα πιο άμεση, αυξάνουν την απόδοση και βελτιώνουν τον εκρηκτικό του χαρακτήρα χωρίς να χαθεί η ροπή στις χαμηλές στροφές.

Πλαίσιο
Όλα τα νέα μοντέλα RR Racing My 2024, (εξαιρουμένων των 125 και 200), διαθέτουν νέο πλαίσιο. Οι δοκοί στην περιοχή του λαιμού έχουν μεγαλώσει κατά 1 cm για μεγαλύτερη ακαμψία κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ακρίβεια κατά τη διάρκεια των στροφών. Έτσι το κράτημα της μοτοσυκλέτας έχει βελτιωθεί ενώ η πληροφόρηση και η απόκριση είναι πιο άμεση. Αυτή είναι η κύρια τροποποίηση η οποία χρησιμοποιείται ήδη στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Beta Factory Racing Team και παράλληλα επιφέρει μια σειρά επιπλέον αλλαγών όπως στις βάσεις στήριξης του κινητήρα και των υπόλοιπων εξαρτημάτων που στηρίζονται στο πλαίσιο όπως οι βάσεις για τα μαρσπιέ που έχουν γίνει πιο στενές για να μη βρίσκουν στο έδαφος όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.

Φρένο
Έχει τοποθετηθεί νέα τρόμπα της Nissin στο πίσω φρένο, με μεγαλύτερη απόδοση (εξαιρουμένα τα μοντέλα 125 και 200).

Εξοπλισμός
Το πακέτο των νέων χαρακτηριστικών που παρουσιάστηκαν στη σειρά RR Racing My 2024 πλαισιώνεται όπως κάθε χρόνο από κορυφαίο εξοπλισμό:

Traction Control για τα μοντέλα 4Τ
Το Traction Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, είναι πλέον ένα βασικό χαρακτηριστικό των τετράχρονων κινητήρων της σειράς και φυσικά βρίσκεται και στη σειρά Model Year 2024.

Μίξη λαδιού
Για τα δίχρονα μοντέλα της οικογένειας RR Racing MY 2024, η Beta αποφάσισε να διατηρήσει την απλότητα και το μικρό βάρος συνεχίζοντας την παράδοση του pre-mix που τονίζει την καθαρόαιμη αγωνιστική φύση αυτής της έκδοσης. Παρόλα αυτά για τους αναβάτες που επιθυμούν την αυτόματη μίξη λαδιού όπως στα μοντέλα RR, υπάρχει διαθέσιμο το κατάλληλο κιτ μέσω του καταλόγου των Factory Parts.

Αναρτήσεις
Το κορυφαίο πακέτο της Kayaba όσον αφορά το πιρούνι και το αμορτισέρ παραμένει στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.

48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge πιρούνι: Ανοδιωμένα εσωτερικά μέρη και ειδικές επιστρώσεις ελαχιστοποιούν τις τριβές ενώ η ρυθμιζόμενη συμπίεση και
απόσβεση επαναφοράς επιτρέπει σε κάθε αναβάτη να βρει την τέλεια ρύθμιση. Οι μηχανικοί της Beta έχουν αλλάξει τις εσωτερικές ρυθμίσεις ώστε το πιρούνι να συνεργάζεται άψογα με το νέο πλαίσιο.

Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46 : Μπορεί να θεωρηθεί ως το σημείο αναφοράς στην αγωνιστική σκηνή όσον αφορά την ικανότητά του να απορροφά τις ανωμαλίες του εδάφους, το επίπεδο πρόσφυσης που προσφέρει και τη σταθερότητα της απόδοσής του που το διακρίνει ακόμα και κάτω από σκληρή χρήση. Πλήρως ρυθμιζόμενο με δυνατότητα ξεχωριστής ρύθμισης για την γρήγορη και αργή απόσβεση συμπίεσης.

Racing Εξοπλισμός

  • Quick release άξονας μπροστινού τροχού για ταχύτερη αφαίρεση/τοποθέτηση.
  • Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών σχεδιασμένες και κατασκευασμένες από τη Beta σε διχρωμία κόκκινο και μπλε.
  • Πιο μεγάλα, ergal μαρσπιέ με ατσάλινες μύτες.
  • Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια.
  • Μπλε αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη.
  • Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων.
  • Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού.
  • Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας.
  • Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BETA RR RACING MY2024

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.