Νεα Μοντελα

H Suzuki θα παρουσιάσει scooter με κινητήρα υδρογόνου και ηλεκτρικά

Στην έκθεση Japan Mobility Show


05.10.2023

Επενδύει στο μέλλον η ιαπωνική εταιρεία, εξελίσσοντας scooter που θα εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους καταθέτοντας τα σχέδια της για μια βιώσιμη αστική κινητικότητα

Στο stand της εταιρείας στην έκθεση «Japan Mobility Show 2023» θα παρουσιαστούν μεταξύ άλλων 3 πρωτότυπα scooter. Δύο από αυτά ηλεκτροκίνητα και ένα ακόμη με κινητήρα υδρογόνου.

e-choinori

suzuki e choinori

Προορίζεται για μικρές αποστάσεις. Πρόκειται για ισοδύναμο ηλεκτρικό ενός scooter με θερμικό κινητήρα 50 κ.εκ., που χρησιμοποιεί μπαταρίες και σύστημα μετάδοσης Panasonic Cycle Technology. Βασίζεται στο πενηντάρι “Choinori” που κατασκευάστηκε από το 2003 έως το 2007.

e-BURGMAN

suzuki e burgman

Πρόκειται για ισοδύναμο ενός scooter με κινητήρα εσωτερικής καύσης 125 κ.εκ., το οποίο εξελίσσεται από τον περασμένο Απρίλιο του 2023, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία ανταλλαγής μπαταριών που παρέχει η Gachaco.
Μέσω αυτού του μοντέλου, η Suzuki θα συλλέξει δεδομένα που αφορούν τις καθημερινές μετακινήσεις, τα οποία θα αξιοποιήσει για την εξέλιξη ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και scooter.

BURGMAN με κινητήρα υδρογόνου

suzuki burgman hydrogen

Η Suzuki ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια με τους κινητήρες υδρογόνου, ως μία από τις τεχνολογίες που επισπεύδουν ένα μέλλον με μηδενικές εκπομπές άνθρακα. Το μοντέλο βασίζεται στο Burgman 400 ABS που είναι εξοπλισμένο με δεξαμενή υδρογόνου 70 MPa και κινητήρα υδρογόνου. Στο περίπτερο της υπάρχει ενημέρωση και ένα video που θα προβάλει τις πρωτοβουλίες του της Suzuki για τους κινητήρες υδρογόνου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.