Νεα Μοντελα

Ducasu DK400: Ducati από τα βάθη της Κίνας

"Τύφλα να 'χει" το SuperSport 950 S


02.10.2023

Μια μικρή κινέζικη εταιρεία αντιγράφει τα πάντα. Την σχεδίαση, το λογότυπο ακόμη και το όνομα του Ιταλού κατασκευαστή

Δώστε προσοχή στην λεπτομέρεια. Η μοτοσυκλέτα στηρίζεται πάνω σε βιβλία από την μία μεριά και από την άλλη κάποιος είναι γονατιστός για να την κρατάει όρθια.

Η Shanghai Jianshe Motorcycle Technology Company Limited, που λειτουργεί από τα μέσα της δεκαετίας του 90, ίδρυσε πρόσφατα την Ducasu. Το πρώτο μοντέλο της εταιρείας θυμίζει του Ducati SuperSport 950 S. Δυνατό ξεκίνημα…
Δεν σταμάτησε όμως στο design του ιταλικού sport touring. Οι Κινέζοι αντέγραψαν το έμβλημα της Ducati, ok του άλλαξαν χρώμα, ακόμη και την γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί το ιταλικό εργοστάσιο. Είναι τόσο αδίστακτοι που οι λεπτομέρειες στο φέρινγκ φέρουν τα χρώματα της ιταλικής σημαίας.

DUCASU DK400 2

Φυσικά από ένα «αυθεντικό» Ducati δεν θα μπορούσε να λείπει το μονόμπρτασο ψαλίδι και τα αεροδυναμικά φτερά στο πλαϊνά του φέρινγκ. Οι λεπτοί καθρέφτες μας εξάπτουν την φαντασία.

Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά και όχι V2, έχει χωρητικότητα 400 κ.εκ. και αποδίδει 25 ίππους. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε περισσότερα για αυτόν.

DUCASU DK400 3

Η τιμή του στην Κίνα είναι 2.600€ και σε αυτήν την τιμή συμπεριλαμβάνονται ανεστραμμένο πιρούνι, διπλό τελικό εξάτμισης που αντιγράφει το αντίστοιχο της Ducati, οθόνη TFT, φωτιζόμενους διακόπτες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.