Νεα Μοντελα

VOGE SR1: Ήρθε στην Ελλάδα – αυτή είναι η τιμή του

2.595 ευρώ


26.09.2023

Μετά το κορυφαίο SR4 MAX, η VOGE ενισχύει την παρουσία της στα scooter με το mini GT, SR1, που διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, υγρόψυκτο κινητήρα και ανταγωνιστική τιμή


Η ελληνική αντιπροσωπεία της VOGE προετοιμάζει το έδαφος από τα μέσα Ιουλίου, με post στις επίσημες σελίδες της στα social media. Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στο 2WO είχαμε παρουσιάσει το δεύτερο scooter της εταιρείας που εισάγεται στην χώρα μας, η οποία είχε κοινοποιηθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία (δείτε εδώ). Μέσα σε λίγες ώρες τα κλικ στην δημοσίευσή μας είχαν φτάσει τις 7 χιλιάδες. Αν μη τι άλλο το SR1 τράβηξε το ενδιαφέρον, για τον σχεδιασμό του και το επίπεδο εξοπλισμού του. Τώρα που μάθαμε και την τιμή του, αναμένεται να αποτελέσει μια από τις καλύτερες λύσεις για όσους θέλουν να κινούνται καθημερινά, οικονομικά με μέγιστη ασφάλεια.

VOGE SR1 125 2

Ο στάνταρ εξοπλισμός του περιλαμβάνει:

  • Traction Control
  • Αποθηκευτικός χώρος 29 λίτρων κάτω από την σέλα
  • Ντουλαπάκι στην ποδιά με θύρα USB
  • Όργανα αποτελούμενα από οθόνη LCD με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone
  • Φωτιστικά σώματα LED
  • Σύστημα Keyless
  • Κάμερα καταγραφής στο μπροστινό μέρος
  • Δικάναλο ABS
  • ESS σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος
  • Διπλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
  • Ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω
  • Ύψος σέλας στα 775 χλστ.
  • Βάρος 139 κιλά
  • Αμορτισέρ με προοδευτικά ελατήρια μεγάλης διαδρομής
  • Ρεζερβουάρ χωρητικότητα 8 λίτρων
  • Κινητήρας 124,9 κ.εκ. μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με σύστημα ψεκασμού Bosch
  • Ισχύς 11,6 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ.
  • Ροπή 11 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
  • Τελική ταχύτητα 109 χλμ/ώρα

Η τιμή του στην χώρα μας είναι 2.595 ευρώ και είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα, μαύρο, λευκό, γκρι.

Περισσότερα δείτε εδώ https://voge.gr/bike/sr1/#

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.