VOGE RR666S: Τετρακύλινδρο supersport "από άλλο κόσμο"
Τα supersport επιστρέφουν στο προσκήνιο
22.09.2023
Η VOGE μπαίνει για τα καλά σε μια κατηγορία που δείχνει να περνά και πάλι στο μοτοσυκλετιστικό προσκήνιο
Την δεκαετία του 2000, κάθε δύο χρόνια, περιμέναμε να δούμε με αγωνία τα supersport 600 από τους Ιάπωνες κατασκευαστές. «Στο παιχνίδι» μπήκαν και κάποιο Ευρωπαίοι, όπως η Triumph με το εξαιρετικό Daytona 675, αλλά και η Ducati με δικύλινδρα 750 που υπολογίζοντας στην ίδια κλάση. Και μετά ήρθε η σταδιακή εξαφάνιση…
Έμεινε ένα R6 στην ουσία να μας θυμίζει μια ολόκληρη κατηγορία για πολλά χρόνια. Εδώ και λίγα χρόνια όμως το σκηνικό αλλάζει.
Η Kawasaki έδωσε νέα πνοή στην κατηγορία με το Ninja ZX-6R. Οι υπόλοιποι Ιάπωνες δεν την ακολούθησαν, οι Ευρωπαίοι – και όχι μόνο – έχουν στραφεί στα 400άρια και έρχονται οι Κινέζοι να δώσουν λίγη από την αίγλη της κατηγορίας.
Σε συνέδριο συναργατών της η VOGE στις αρχές Μαρτίου παρουσίασε τον τετρακύλινδρο κινητήρα και τα πρώτα σχέδια του πρωτότυπου "Infinity". Το εντυπωσιακό supersport τελικά παρουσιάστηκε επίσημα και είναι ίδιο με τo supersport των σκίτσων.
Η VOGE αποκάλυψε σε έκθεση της Κίνας, το εκπληκτικό RR666S, με τετρακύλινδρο κινητήρα, με δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με ισχύ πάνω από 100 ίππους, επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτ. και τελική πάνω από 240 χλμ/ώρα. Αυτή είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της εταιρείας με περισσότερους από δύο κυλίνδρους. Η Loncin, μητρική εταιρεία της VOGE, ισχυρίζεται πως το νέο της τετρακύλινδρο δημιούργημα είναι κατά 10% ελαφρύτερο και πιο συμπαγές από τους αντίστοιχους κινητήρες του ανταγωνισμού.
Για την δομή του πλαισίου φαίνεται πως η VOGE προτίμησε την λύση δύο δοκών αλουμινίου, «σήμα κατατεθέν» των Ιαπώνων κατασκευαστών για την κατηγορία supersport και superbike. Ένα άλλο εντυπωσιακό στοιχείο στο RR666S είναι και το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου.
Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και φέρουν την υπογραφή της KYB . Τα σετ των φρένων της Brembo αποτελείται από τετραέμβολες, ακτινικές δαγκάνες με δύο δίσκους μπροστά και έναν δίσκο πίσω. Τα αεροδυναμικά "φτερά" δεν θα μπορούσαν να λείψουν. Δικάναλο ABS με λειτουργία Cornering, traction control, quickshifter, LED φωτιστικά σώματα, οθόνη TFT και Pirelli Diablo Rosso για ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό του RR666S που θα κυκλοφορήσει στην Κίνα το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.