15.09.2023
Η Aprilia παρουσιάζει μια νέα έκδοση του SR GT στα χρώματα των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της στο MotoGP
Σας αρέσουν οι RS GP των Aleix Espargaro και Maverick Vinales; Τώρα μπορείτε να αποκτήσετε ένα scooter Aprilia σε μαύρο ματ χρώμα με τα κόκκινα και μωβ γραφικά. Όπως οι μοτοσυκλέτες του MotoGP.
Οι ζάντες είναι επίσης μαύρες και η μπροστινή είναι διακοσμημένη με κόκκινο σιρίτι. Είναι ντυμένες με street ελαστικά με αραιή χάραξη που ενισχύουν την Racing εικόνα του SR GT Replica.
Το scooter της Aprilia που έκανε ντεμπούτο στην EICMA 2022, είναι διαθέσιμο με τους νέας γενιάς κινητήρες i-get 125 και 200 κ.εκ., με σύστημα Start & Stop, και εξοπλισμό που περιλαμβάνει φωτιστικά σώματα LED, πίνακα οργάνων LCD και δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω της πλατφόρμας APRILIA MIA (αξεσουάρ).
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν τα τρία φωτιστικά σώματα LED που αποτελούν χαρακτηριστικό στυλιστικό στοιχείο των σπορ μοτοσυκλετών του Noale.
Το Aprilia SR GT 125 είναι εξοπλισμένο με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, ενώ το SR GT 200 διαθέτει μονοκάναλο σύστημα ABS αναπτυγμένο από την Aprilia και την Bosch.
Οι δύο σύγχρονοι κινητήρες ανήκουν στην οικογένεια i-get και καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 5. Διαθέτουν ηλεκτρονικό ψεκασμό, τέσσερις βαλβίδες, υγρόψυξη και είναι αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που διαθέτει το κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης του Ομίλου Piaggio σε ό,τι αφορά τους κινητήρες σκούτερ, το οποίο είναι το πιο σημαντικό κέντρο στην Ευρώπη.
Δίπλα στον μονοκύλινδρο κινητήρα i-get 125 κ.εκ. που προσφέρει μέγιστη ισχύ 11 kW στις 8750 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 12 Nm στις 6500 σ.α.λ., παρουσιάζεται ο ολοκαίνουριος μονοκύλινδρος κινητήρας 174 κ.εκ. του Aprilia SR GT 200, ο οποίος αποδίδει 13 kW ισχύος στις 8500 σ.α.λ. και 16,5 Nm ροπής στις 7000 σ.α.λ.
Aprilia SR GT 125/200 Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
||||
Κινητήρας | Μονοκύλινδρος 4-χρονος, Piaggio i-get με σύστημα Start&Stop | |||
Κυβισμός | 124,7 cc | 174 cc | ||
Διάμετρος / Διαδρομή | 52 mm / 58,7 mm | 61,5 mm / 58,7 mm | ||
Μέγιστη ισχύς | 11 kW a 8750 rpm | 13 kW a 8500 rpm | ||
Μέγιστη ροπή | 12 Nm a 6500 rpm | 16,5 Nm a 7000 rpm | ||
Χρονισμός | Μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής (SOHC) με 4 βαλβίδες | |||
Σύστημα ψύξης | Με υγρό | |||
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός | |||
Σύστημα λίπανσης | Με υγρό κάρτερ | |||
Εκκίνηση | Ηλεκτρική | |||
Μετάδοση | Αυτόματη συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) με διαχειριστή ροπής | |||
Συμπλέκτης | Αυτόματος ξηρός φυγοκεντρικός | |||
Πλαίσιο | Σωληνωτό διπλής φωλιάς από υψηλής αντοχής χάλυβα με πρεσαριστές ενισχύσεις. | |||
Ανάρτηση εμπρός | Υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 33 mm, διαδρομή 122 mm | |||
Ανάρτηση πίσω | Δύο υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις, διαδρομή 102 mm | |||
Σύστημα πέδησης | Συνδυασμένη πέδηση CBS | Μονοκάναλο ABS Bosch | ||
Φρένο εμπρός | Υδραυλικός δίσκος Ø 260 mm, με δαγκάνα δύο πλευστών εμβόλων 2x Ø 25,4 mm | |||
Φρένο πίσω | Υδραυλικός δίσκος Ø 260 mm, με δαγκάνα δύο πλευστών εμβόλων 2x Ø 22 mm | |||
Ελαστικό εμπρός | Tubeless 110/80-14” | |||
Ελαστικό πίσω | Tubeless 130/70-13” | |||
Ύψος σέλας | 799 mm | |||
Μεταξόνιο | 1350 mm | |||
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 144 Kg | 148 Kg | ||
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 9 lt | |||
Κατανάλωση (κύκλος WMTC) | 40 km/l | 38,5 km/l | ||
Εκπομπές ρύπων CO2 | 60 g/km | 61 g/km | ||
Έγκριση τύπου | Euro 5 |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.