14.09.2023
Το έχουμε δει σε δοκιμές στον δρόμο και τώρα το βλέπουμε και στην τελική του μορφή λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του
H επιστροφή του ανακοινώθηκε στην EICMA 2022. Εκεί είχαμε δει μόνο τους τροχούς του και το λογότυπο του adventure της εταιρείας που στην πρώτη του έκδοση, από το 2007 έως το 2016, εφοδιαζόταν με τον εγκάρσια τοποθετημένο V2 90 μοιρών αερόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 1.151 κ. εκ. που απέδιδε 103.7 hp και 11, 5 kgm ροπής.
Τον περασμένο Μάιο είδαμε τις πρώτες εικόνες από τις δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους του Noale, κοντά στο ιστορικό εροστάσιο της εταιρείας, στην Βόρεια Ιταλία.
Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να διαθέτει ραντάρ, οι τροχοί να έχουν διάσταση 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ανεστραμμένο πιρούνι με μεγάλη διαδρομή, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, προστατευτικές χούφτες και αλουμινένα ποδιά κάτω από τον κινητήρα. Η τελική μετάδοση θα επιτυγχάνεται με άξονα. Τα όργανα θα αποτελούνται από οθόνη TFT και θεωρείται σίγουρο πως θα είναι εξοπλισμένο με πληθώρα ηλεκτρονικών (cornering ABS και traction control, προγράμματα οδήγησης κ.τ.λ.)
Ο κινητήρας του αναμένεται να προέρχεται αυτούσιος από το V 100 Mandello. Είναι υγρόψυκτος V2, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, χωρητικότητας 1.042 κ. εκ. Αποδίδει 113hp και 10,7 kgm, με το 90% της ιπποδύναμης και της ροπής να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 rpm.
Περισσότερα στην EICMA 2023 στα μέσα Νοεμβρίου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.