11.09.2023
Έως και 212 ίππους, ζάντες από ανθρακόνημα, αγωνιστικό κιτ, προηγμένα ηλεκτρονικά και αναρτήσεις Ohlins. Μόνο για 300!
Το 1976 ο Giacomo Agostini κατακτά την τελευταία νίκη της MV Agusta στο Assen στην κατηγορία 350 κ.εκ. Ο τρίτος πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στην ιστορία των Grand Prix με 37 τίτλους κατασκευαστών τιμά την ιστορία του με μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Brutale 1000 RR.
Η έκδοση Assen βασίζεται στο Brutale 1000 RR του 2023. Ο κινητήρας του είναι εν σειρά τετρακύλινδρος 998 κ.εκ. με απόδοση 208 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. και 11,9 kgm ροπή στις 11.000 σ.α.λ. Η αναλογία βάρους/ισχύος είναι 1,1 hp/kg, με «στεγνό» βάρος 186 κιλά (197 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας).
Η τελική της μοτοσυκλέτας είναι πάνω από 300 χλμ/ώρα, με επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h σε 3,15 δευτ. και από 0 έως 200 km/h σε 8,30 δευτ.
Η ανάρτηση αποτελείται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Öhlins Nix EC, με διαδρομή 120 mm και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Öhlins EC TTX, με ίδια διαδρομή.
Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας, το torque control με 4 χάρτες, το traction control με 8 επίπεδα παρέμβασης και το wheelie control που διαχειρίζεται η αδρανειακή πλατφόρμα που συνεργάζεται και με το Continental Cornering ABS βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας.
Θα παραχθεί σε 300 μονάδες και ξεχωρίζει λόγω της ειδικής βαφής αλλά και των «εξωτικών» υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Το ασημί (Needle Silver) και το μπλε (Nordic Blue) κυριαρχούν, ενώ υπάρχουν πολλές λεπτομέρεις σε χρυσό. Τα χυτά αλουμινένια τμήματα του πλαισίου, όπως και το μονόμπραστο ψαλίδι είναι σε ασημί απόχρωση, εν αντιθέσει με το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα που είναι μαύρο. Η σέλα είναι ντυμένη από δέρμα Alcantara.
Οι ζάντες της Rotobox είναι κατασκευασμένες από ανθρακόνημα. Από το ίδιο υλικό είναι τα καλύμματα των τεσσάρων απολήξεων της εξάτμισης, το πλαίσιο του προβολέα και το πάνελ στο ρεζερβουάρ.
Κάθε Brutale 1000 RR Assen θα παραδοθεί στον ιδιοκτήτη του με πιστοποιητικό γνησιότητας και με το αγωνιστικό κιτ που περιλαμβάνει λαιμούς εξάτμισης τιτανίου Arrow, μονάδα ελέγχου που αυξάνει την ισχύ στους 212 ίππους στις 13.600 σ.α.λ., αλουμινένιο καπάκι ρεζερβουάρ CNC σε χρυσό-μαύρο χρώμα, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη από ανθρακόνημα, μανέτες φρένου και συμπλέκτη CNC και προστατευτική κουκούλα
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.