Πως ένα supersport αποτελεί τον προάγγελο για adventure μοντέλο
Είστε έτοιμοι για τα CFMOTO 450MT;
31.08.2023
H CFMOTO θα χρησιμοποιήσει τον δικύλινδρο κινητήρα των 450 κ.εκ. της και σε άλλου είδους μοτοσυκλέτα
Φωτογραφία: Πέτρος Βασιλόπουλος
Είστε έτοιμοι για τα CFMOTO 450MT; Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες αλλά η λογική αυτό λέει. Θα μας φανεί πολύ περίεργο αν η CFMOTO, που δείχνει να έχει πιάσει τον παλμό της ευρωπαϊκής αγοράς, δεν παρουσιάσει adventure μοτοσυκλέτα, «κομμένη και ραμμένη» για την κατηγορία A2, με τον συγκεκριμένο κινητήρα. Έχουμε να κάνουμε με έναν δικύλινδρο σε σειρά, με 450 κ.εκ., 46 ίππους και 4 kgm ροπή. Αντίστοιχο, λίγο μεγαλύτερης η μικρότερης χωρητικότητας διαθέτουν και άλλοι κατασκευαστές, που όπως η CFMOTO τον χρησιμοποιούν σε μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών (adventure, cruiser, naked, supersport).
Η CFMOTO έχει δείξει τις προθέσεις της. Θέλει να φτιάξει μια πλήρη γκάμα στις πιο εμπορικές κατηγορίες. Σε αυτήν των adventure και crossover έχει τρία μοντέλα, τα crossover 650MT και 700ΜΤ και το adventure 800ΜΤ, χωρίς να ξεχνάμε και το scrambler 700CLX Adventure.
Με δεδομένο λοιπόν πως έχει ήδη έναν μικρομεσαίου κυβισμού κινητήρα είναι σχεδόν βέβαιο πως στο άμεσο μέλλον θα δούμε ένα adventure με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο supersport 450SR, στο naked 450ΝΚ και στο cruiser 450CLC που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Κίνα. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και την ανταγωνιστική τιμή που διατίθενται τα μοντέλα της CFMOTO. Κάτι που αναμένεται να ισχύσει και στο 450MT, αν και όποτε παρουσιαστεί.
Αυτήν την στιγμή που μιλάμε στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμα 20 μοντέλα της CFMOTO. Θα είναι το 450ΜΤ το 21o ή θα το προλάβει το cruiser 450CLC;
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.