Νεα Μοντελα

Νέο Triumph Speed Triple: O υπέρτατος hooligan (Video)

Ποιος είναι ο πιο κακός;


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  22.01.2018

Μέσω ενός video στο οποίο αναμετρώνται ο πολυπρωταθλητής SBK Carl Fogarty και ο δύο φορές νικητής του Isle of Man, Gary Johnson, η Triumph μας προϊδεάζει για το νέο Speed Triple


Στο video υπάρχουν τα εξής ερωτήματα: Ποιος είναι ο υπέρτατος hooligan; Ο πιο δυνατός; Ο εξυπνότερος; Ο πιο «ευκίνητος» και ο πιο επιθετικός;. Ο μεγαλύτερος;
Στο τέλος του video αποκαλύπτεται πιθανότατα η ημερομηνία παρουσίασης του νέου μοντέλου που είναι η 29η Ιανουαρίου.

Το video αυτό έρχεται δύο χρόνια μετά την τελευταία ανανέωση του Speed Triple. Το 2016 για να συμμορφωθεί ο τρικύλινδρος κινητήρας στις προδιαγραφές Euro 4 είχαν γίνει 104 αλλαγές σε αυτόν ενώ η ιπποδύναμη του είχε αυξηθεί από 133 σε 138 ίππους.

triumph speed triple 2018 2

Στα τέλη του 2017 η Triumph έκανε δοκιμές σε ένα ελαφρώς αλλαγμένο Speed Triple S. Οι πιο αξιοσημείωτες διαφοροποιήσεις σε αυτό ήταν η οθόνη TFT, παρόμοια με αυτή του Street Triple R Και RS, την οποία είδαμε και στα Tiger του 2018. Υπήρχε επίσης νέο τελικό εξάτμισης και διαφορετικής σχεδίασης ζάντες στους δύο τροχούς.

Στο video φαίνεται ξεκάθαρα η οθόνη TFT, οι νέες πεντάκτινες ζάντες και η εξάτμιση νέας σχεδίασης που μάλλον θα έχει ελάχιστες διαφορές.

Ο κινητήρας αναμένεται να είναι μεγαλύτερης χωρητικότητας με στόχο να αυξηθεί η ιπποδύναμη του. Η υπάρχουσα έκδοση είναι 1.050 κ.εκ. οπότε το νέο μοντέλο θα είναι τουλάχιστον 1.100 κ.εκ. με τουλάχιστον 145 ίππους.


Ειδικά όταν είναι βρεγμένα τα μεταλλικά καπάκια μπορεί να αποδειχτούν μοιραία ειδικά για τους μοτοσυκλετιστές
Οι Ιταλοί για ακόμη μια φορά προχωρούν στην παραγωγή μιας περιορισμένης έκδοσης μοτοσυκλέτας τους. Πολύ περιορισμένης για την ακρίβεια
Η Qianjiang, η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Benelli, παρουσίασε στην κινέζικη αγορά ένα νέο brand name και ταυτόχρονα το πρώτο μοντέλο του, που θα πωλείται στην Ευρώπη με το σήμα της Benelli στο ρεζερβουάρ
Στην γκάμα της κινέζικης Zontes προστίθεται ένα ακόμη μοντέλο με τον κινητήρα των 312 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα T, R, X και V

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.