24.07.2023
Η Kawasaki όταν και αν αποφασίσει να κατασκευάσει scooter πρέπει να «κάνει θόρυβο». Όσο παράγει το J1000H2 που βασίζεται στο υπερ-τροφοδοτούμενο Ninja H2R
Αναμφισβήτητα πρόκειται για την πιο σπορ εταιρεία της Ιαπωνίας. Όχι ότι δεν έχει μοντέλα για καθημερινή χρήση αλλά μια ματιά στα μοντέλα της αρκεί για να καταλάβετε την αφοσίωση των Ιαπώνων σε σπορ μοτοσυκλέτες. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με τα scooter; Σχεδόν καμία αφού τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό. Ωστόσο κατασκευαστές όπως η Honda με το Forza 750, η Kymco με το ΑΚ 550, η SYM με το Maxsym TL και η Yamaha με το TMAX φροντίζουν να ικανοποιούν τα γούστα όσων επιθυμούν ένα χρηστικό δίκυκλο που συνδυάζει τις επιδόσεις και την συμπεριφορά μιας μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτας και τα χρηστικά χαρακτηριστικά ενός scooter.
Σε αυτό το «μονοπάτι» θα πρέπει να βαδίσει και η Kawasaki όταν το αποφασίσει. Για να είμαστε ξεκάθαροι όμως δεν υπάρχει καμία φήμη, πόσο μάλλον επίσημη πληροφορία, πως στο Akashi σκέφτονται την κατασκευή ενός scooter. Αυτά που βλέπουμε στις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες είναι αποκύημα της φαντασίας όσων θέλουν το super scooter των «Ninja».
Ένα δίκυκλο που μοιάζει με scooter αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτά. Δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από το H2R και βασίζεται στον τετρακύλινδρο κινητήρα των 999 κ.εκ. Υποθέτουμε πως η ισχύς τους θα περιοριζόταν τουλάχιστον στο μίσο, αφού τα 310 άλογα θα ήταν υπερβολικά πολλά. Αλλά και με 155 δεν θα είχε αντίπαλο στο δρόμο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.