21.07.2023
Βρισκόμαστε στην εποχή της αναβίωσης των μικρομεσαίων supersport με τους Κινέζους κατασκευαστές να πρωτοστατούν στις εξελίξεις
Η ΚΤΜ «τόλμησε» με το εξαιρετικό RC 390, η Yamaha ακολούθησε με το δικύλινδρο Yamaha R3 και η Kawasaki ήταν η πρώτη που «ανέβασε» τον πήχη με το επίσης δικύλινδρο Ninja 400.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσυκλετών. Η CFMOTO με τα 300ΣΡ και 450SR, η Kove με το 321RR, συμμετέχει στο World SSP300, ενώ κατά καιρούς σας έχουμε παρουσίασει μοντέλα της Cyclone και της QJMOTOR. Σε όλα τα παραπάνω είναι σχεδόν βέβαιο πως θα δούμε σύντομα και την Aprilia να «μπαίνει στην πίστα» με το RS440.
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε την τετρακύλινδρη βολίδα του Akashi, το Κawasaki ZX-4R, αλλά και το επίσης τετρακύλινδρο Kove 450RR
H QJMOTOR δεν σταματάει στα τετρακοσάρια και παρουσιάζει μια μεσαία supersport, υιοθετώντας την κλασσική συνταγή, αν σκεφτεί κανείς ότι τοποθετεί τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 600 κ.εκ. με ισχύ 81 HP στις 11.000 σ.α.λ.
Στο μπροστινό μέρος, το SRK 600 R είναι εξοπλισμένο με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της KYB και πίσω με αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το σύστημα πέδησης, από την άλλη, διαθέτει δύο μπροστινά δισκόφρενα Brembo με ακτινικές δαγκάνες. Περνώντας στα ηλεκτρονικά, η αδρανειακή μονάδα μετρήσεων IMU επιτρέπει την εφαρμογή συστημάτων τελευταίας τεχνολογίας όπως, cornering ABS, έλεγχος ευστάθειας, έλεγχος πρόσφυσης και ρύθμιση φρένου κινητήρα
Προς το παρόν είναι άγνωστο αν θα το δούμε στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.