Moto Morini: Έρχεται ο διάδοχος του Corsaro με νέο κινητήρα 750 κ.εκ.
Θα παρουσιαστεί στην EICMA
17.07.2023
Σε συνέντευξή του στο ιταλικό περιοδικό Moto it, ο γενικός διευθυντής της Moto Morini αποκάλυψε τα νέα μοντέλα που θα δούμε στην EICMA το Νοέμβριο του 2023
Η Moto Morini γιορτάζει την τέταρτη θέση στην ιταλική αγορά, το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στην κατηγορία μοτοσυκλετών με κυβισμό από 400-800 κ.εκ.. Ο Ιταλός δημοσιογράφος Luciano Lombardi συνομίλησε με τον Alberto Monni. Ο γενικός διευθυντής της Morini αποκάλυψε πως στην EICMA θα παρουσιαστεί ένας νέος κινητήρας 750 κ.εκ. που θα τροφοδοτήσει μια σειρά από νέα μοντέλα. Το πρώτο από αυτά θα αναβιώσει το θρυλικό naked Corsaro.
Επιπλέον θα δούμε ένα cruiser με τον δικύλινδρο κινητήρα 650 κ.εκ. του X-Cape και του Seiemezzo, αλλά και την είσοδο της ιταλικής μάρκας στην μαγάλη κατηγορία των adventure με το X-Cape 1200.
Το X-Cape 1200 είναι σχεδιασμένο στην Ιταλία, στα πρότυπα του πολύ όμορφου X-Cape 650. Ο κινητήρας που θα τροφοδοτεί το X-Cape 1200 θα είναι ο δικύλινδρος V των 1.187 κ.εκ. που πρωτοείδαμε στο Corsaro το 2002 και χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά στο Scrambler 1200. Θα βασίζεται κατά 90% στην έκδοση που πληρούσε τις προδιαγραφές Euro4, με τις μελέτες για την επικαιροποίησή να γίνονται από τους μηχανικούς της εταιρείας στο εργοστάσιο του Trivolzio.
Η υιοθέτηση του Ride by Wire και τα συστήματα υποβοήθησης, όπως το cornering ABS, το cornering traction, το cruise control και τα προγράμματα οδήγησης θα βασίζοντα σε μια αδρανειακή μονάδα (IMU) 6 αξόνων. Η απόδοσή του θα φτάσει τους 140 ίππους, έναν των 110 της έκδοσης Euro4.
Οι αναβάτες εξέλιξης εκτός από τον κινητήρα δοκιμάζουν πλαίσιο και αναρτήσεις, ώστε να βρουν τον συνδυασμό που θα ταιριάζει στη νέα μοτοσυκλέτα. Ο μπροστινός τροχός της μοτοσυκλέτας θα είναι 19 ιντσών, που προτιμήθηκε ως η καλύτερη λύση ακόμη και για όσους θέλουν να οδηγούν σε χωμάτινες διαδρομές.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό η μοτοσυκλέτα θα είναι πλήρης και το μόνο που μπορεί να εφαρμοστεί σε μελλοντική έκδοση θα είναι ηλεκτρονική ανάρτηση.
Στο cruiser θα χρησιμοποιείται ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 650 κ.εκ.. Η μέγιστη απόδοσή του είναι 61 ίπποι στις 8.250 και η ροπή του 5,5 kgm στις 7.000 σ.α.λ. Το νέο μοντέλο βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο και όχι σε αυτό που έχει σχεδιαστεί για τα X-Cape και Seiemmezzo. Επίσης η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με ιμάντα και όχι με αλυσίδα. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια στρογγυλή οθόνη, το συμβατικό πιρούνι διαθέτει ρετρό φυσούνες και πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Υπάρχει μίνι-φέρινγκ γύρο από τον στρογγυλό προβολέα και bar end καθρέφτες.
Το όνομα του μοντέλου παραμένει άγνωστο, ωστόσο την δεκαετία του 80 η Moto Morini διέθετε δύο cruiser με τα ονόματα Excalibur και New York.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.