Suzuki GSX-S 1000 Race Edition: Streetfighter με αγωνιστικό DNA
Από την Suzuki Endurance Racing Team
29.06.2023
Προετοιμασμένο από το «αγωνιστικό εργαστήριο» της SERT, της ομάδας που έχει κερδίσει τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής διαθέτει με μια μεγάλη λίστα αξεσουάρ που το βελτιώνουν σε όλους τους τομείς
- Νέα εμφάνιση χάρη στη χρυσά αυτοκόλλητα “Gold” APX Factory
- Τελικό εξάτμισης Akrapovic
- Κόκκινες δαγκάνες φρένων Brembo
- Κάλυμμα σέλα συνεπιβάτη
- Ζελατίνα από τον κατάλογο αξεσουάρ Suzuki
- Προστατευτικά κινητήρα GB Racing
- Μικρότερη βάση πινακίδας από τον κατάλογο αξεσουάρ Suzuki
- T-Shirt και καπέλο SERT
- Αλουμινένια πλακέτα με τον σειριακό αριθμό της μοτοσυκλέτας
Το Suzuki GSX-S 1000 Race Edition πωλείται μόνο στη Γαλλά με τιμή 16.999 ευρώ, 3.500 ευρώ περισσότερα από την στάνταρ έκδοση
Ας θυμηθούμε τα χαρακτηριστικά του GSX-S 1000 που στην Ελλάδα πωλείται 13.695 ευρώ
Η αισθητική κλέβει την παράσταση στο νέο γυμνό του Hamamatsu που διαθέτει αεροδυναμικά βοηθήματα τύπου MotoGP και μια άκρως επιθετική όψη που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό τον μπροστινό προβολέα που αποτελείται από τρία καθέτως τοποθετημένα LED.
Στον τομέα του κινητήρα, οι μηχανικοί της εταιρείας προχώρησαν σε μια σειρά αλλαγών ώστε το νέο GSX-S 1000 να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. O γνωστός τετράχρονος τετρακύλινδρος σε σειρά των 999 κ. εκ. του GSX-R K5 έχει πλέον νέους εκκεντροφόρους, νέα ελατήρια βαλβίδων, διαφορετικό συμπλέκτη (περιορισμένης ολίσθησης), νέο φιλτροκούτι και νέο σύστημα εξάτμισης 4 σε 2 σε 1. Νέα είναι επίσης τα σώματα ψεκασμού καθώς και το ηλεκτρονικό γκάζι.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στους 152 hp @ 11.000 σ.α.λ. (σ.σ. από 150 hp @ 10.000 σ.α.λ.), ενώ η μέγιστη τιμή ροπής είναι 106 Nm @ 9.250 σ.α.λ. (σ.σ. από 108 Nm @ 9.500 σ.α.λ.). Όπως τονίζουν από την Suzuki, μεγάλη έμφαση δόθηκε στην απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με το κύριο χαρακτηριστικό του ανανεωμένου μοτέρ να είναι η πιο γραμμική καμπύλη ροπής.
Κάθε σύγχρονη μοτοσυκλέτα που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να εφοδιάζεται με τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Εξαίρεση στον κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελέσει το νέο GSX-S 1000 το οποίο εφοδιάζεται με την αναβαθμισμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικών SIRS (Suzuki Intelligent Ride System). Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών προφίλ οδήγησης (Active, Basic e Comfort) τα οποία διαμορφώνουν την κατανομή της ισχύος αναλόγως με το άνοιγμα του γκαζιού.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) μπορεί να ρυθμιστεί πλέον σε πέντε επίπεδα (από τρία) ενώ υπάρχει και η επιλογή απενεργοποίησής του. Νέο επίσης είναι το quickshifter που επιτρέπει τις αλλαγές σχέσεων (ανεβάσματα και κατεβάσματα) χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Επιπλέον, υπάρχει το σύστημα Low RPM Assist που κάνει πιο εύκολη τη ζωή του αναβάτη στους μποτιλιαρισμένους δρόμους.
Η νέα σε σχήμα οχταγώνου έγχρωμη οθόνη LCD πέραν των κλασσικών πληροφοριών παρέχει ενδείξεις για γυρολόγιο στην πίστα, για το επίπεδο καυσίμου, για τη μέση και την στιγμιαία κατανάλωση, για το quickshifter, για το προφίλ οδήγησης και για το traction control.
Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών δεν έχει υποστεί κάποια μετατροπή, παραμένοντας ίδιο με αυτό του προκατόχου του. Το αυτό ισχύει και για τις αναρτήσεις, όπου συναντούμε ένα ανάποδο πιρούνι της Kayaba πλήρως ρυθμιζόμενο και μονό αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο, της ίδιας μάρκας, πίσω. Καμία αλλαγή δεν έχει γίνει και στο σύστημα πέδησης, με την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας να αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310 mm με ακτινικές μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει και σύστημα ABS της Bosch.
Το ρεζερβουάρ είναι πιο ογκώδες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και έχει αυξημένη χωρητικότητα (από 17 στα 19 λίτρα). Τέλος, αλλαγές έχουν γίνει και στη θέση οδήγησης με το φαρδύτερο κατά 23 mm τιμόνι να είναι 20 mm πιο κοντά στον οδηγό. Δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή στα μαρσπιέ, ενώ η σέλα είναι επανασχεδιασμένη για να προσφέρει περισσότερη άνεση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.