CFMOTO 300 SR S: 8 κιλά ελαφρύτερο από το SR και με μονόμπρατσο ψαλίδι
Νέα έκδοση διαθέσιμη σύντομα στην χώρα μας
19.06.2023
Η CFMOTO έχει ήδη συμπεριλάβει στην γκάμα την έκδοση SR S, ενώ η ελληνική αντιπροσωπεία έχει φτιάξει ήδη φυλλάδιο για το μοντέλο
Οπότε σύντομα θα το δούμε στην ελληνική αγορά, μαζί με το 250 SR S, το 300 SR και το 450 SR.
Όπως αναφέρει η επίσημη μπροσούρα του μοντέλου (δείτε εδώ), θα είναι 8 κιλά ελαφρύτερο από το 300 SR, με το βάρος να περιορίζεται στα 157 κιλά. Μια μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το SR είναι η χρησιμοποίηση μονόμπρατσου ψαλιδιού, ενώ τα αεροδυναμικά βοηθήματα στα φέρινγκ προσδίδουν ακόμα πιο racing αίσθηση.
Οι εμπρός δαγκάνες έχουνε μεγαλύτερα έμβολα 14mm (από 12.7 στο SR), το πίσω δισκόφρενο έχει μεγαλώσει στα 240mm (από 220 στο SR), και η πίσω δαγκάνα είναι με δυο αντικρυστά έμβολα.
Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, είναι ο ίδιος με του 300SR. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο 292.4 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που αποδίδει 29.1 hp @ 8.750 σ.α.λ και 25 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Ενσωματώνει άξονα εξισορρόπησης που χαρίζει περισσότερο στροφάρισμα, ομαλότερη λειτουργία, λιγότερους κραδασμούς, καλύτερη άνεση και υψηλότερη απόδοση. Συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm και αμορτισέρ. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, διαμέτρου 292 mm μπροστά με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και 240 mm δαγκάνα δύο εμβόλων. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT.
Το μήκος του είναι 2010 mm το πλάτος του 750 mm και το ύψος 1080 mm. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 1360 mm. Η χωρητικότητα ρεζερβουάρ είναι 12 λίτρα.
Στην χώρα μας θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα, γκρι (Velocity Gray) και λευκό (Starlight White).
Η τιμή του και ο χρόνος άφιξης στην χώρα μας αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.