08.06.2023
Στην Motor China στο Πεκίνο η CFMoto αποκάλυψε επίσημα το roadster 450NK, την έκδοση S του supersport 450SR, το cruiser CLC, το Papio XO Adventurer και το 1250 TR-G
Με την εκλεπτυσμένη σχεδίαση του 800ΝΚ και τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 449 κ.εκ., με στρόφαλο 270 μοιρών, το νέο roadster της κινέζικης εταιρείας έκανε επίσημο ντεμπούτο στη Διεθνή Έκθεση του Πεκίνου. Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα το πότε θα αρχίσει η διάθεσή του στην αγορά, αλλά στις Η.Π.Α. έχει εμφανιστεί σε έγγραφα πιστοποίησης ως μοντέλο 2024. Είναι σχεδόν σίγουρο πως στα τέλη του 2023 ή στις αρχές του 2024 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Οι πληροφορίες που υπήρχαν επιβεβαιώθηκαν και η CFMoto στη Motor China παρουσίασε το 450SR-S , μια πιο «εξωτική» έκδοση του ήδη γνωστού 450SR. Η έκδοση ξεχωρίζει λόγω του μονόμπρατσου ψαλιδιού, αλλά φέρει και μια σειρά βελτιώσεων που θα το κάνουν ακόμα καλύτερο. Το SR-S διαθέτει μεγαλύτερο πίσω δίσκο 240 χλστ, αντί για 220 mm και διαθέτει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στον στάνταρ εξοπλισμό. Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με νέα TFT οθόνη που με λειτουργία αντικατοπτρισμού smartphone (mirroring). Επιπλέον το αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο.
Για να αναδειχτεί ο πίσω τροχός ακόμη περισσότερο σχεδιάστηκε για το SR-S τελικό εξάτμισης που είναι κοντό, τοποθετημένο κάτω από το ψαλίδι. Το βάρος του 450 SR-S είναι 169 κιλά, ένα κιλό βαρύτερο από το 450 SR.
H CFMOTO αποφάσισε να μπει και στην κατηγορία cruiser με το 450 CL-C. Με τον δικύλινδρο κινητήρα των 450 κ.εκ. με απόδοση 45 ίππων, τελική μετάδοση με οδοντωτό ιμάντα, ανεστραμμένο πιρούνι και τροχού 16 ιντσών. Στην ίδια έκθεση παρουσιάστηκε και μια bobber έκδοση με τροχούς 17 ιντσών, φρένα Brembo, κλιπ ον, ψαλίδι τύπου cage και hard tail εμφάνιση, που δεν προβλέπεται να βγει στην παραγωγή.
Παρουσιάστηκε επίσης η «adventure» έκδοση του mini moto Papio με την ονομασία XO Adventurer με μονοκύλινδρο κινητήρα 126 κ.εκ. με απόδοση 9,4 ίππων.
Τέλος η CFMOTO αποκάλυψε την αναβαθμισμένη έκδοση του tourer 1250 TR-G, με τον V2 κινητήρα των 1.279 κ.εκ. της KTM, που διαθέτει ισχύ 141 ίππους.
Το 1250 TR-G είναι εξοπλισμένο με τεράστια οθόνη 12,5 ιντσών με Apple CarPlay και ηχοσύστημα JBL. Το σύστημα Keyless, η υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, το cornering ABS, το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών συγκαταλέγονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Η τιμή του στην Κίνα ισοδυναμεί με 13.000 ευρώ. Παραμένει άγνωστο αν η CFMOTO εξάγει το 1250 TR-G στην Ευρώπη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.