QJ MOTOR: Μεγαλώνει ακόμη περισσότερο η γκάμα με δύο cruiser
SRV 550 ST και SRV 700 Flash
06.06.2023
Στην χώρα μας η γκάμα περιλαμβάνει δύο cruiser με 125 και 300 κ.εκ., αλλά σύντομα θα γίνουν περισσότερα με μεγαλύτερους κινητήρες
Το πρώτο έχει μπει ήδη στην γερμανική αγορά. Ο λόγος για το SRV 550 ST, με δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά που αποδίδει 47,6 ίππους και 5,2 kgm ροπή. Καλά καταλάβατε. Μοιράζετε τον ίδιο κινητήρα με το sport tourer SRT 550 και θα αποτελέσει μία ακόμη επιλογή στην κατηγορία διπλωμάτων Α2.
Το SRV 550 ST διαθέτει τελική μετάδοση με ιμάντα. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και το πάνελ οργάνων αποτελεί από ψηφιακή οθόνη LCD.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι, με διαδρομή 125 χλστ. και αμορτισέρ τοποθετημένο στο πλάι με διαδρομή 38 χλστ. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών, με ελαστικά 130/90 μπροστά και 150/80 πίσω.
Η όμορφη, δερμάτινη σέλα βρίσκεται μόλις 730 χλστ. μακριά από το έδαφος, γεγονός που θα κάνει εύκολα διαχειρίσιμο το βάρος των 212 κιλών (σε κατάσταση λειτουργίας) και άνετα προσβάσιμη την μοτοσυκλέτα σε αναβάτες χαμηλού ύψους. Το ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ έχει χωρητικότητα 16 λίτρα.
Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, 300 χλστ μπροστά και 250 χλστ με την βοήθεια δικάναλου ABS, αναλαμβάνουν την επιβράδυνση και ακινητοποίηση του SRV 550 ST.
Οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας είναι 2.230 χλστ. μήκος, 865 χλστ. πλάστος και 1.130 χλστ. ύψος. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.580 χλστ.
Η τιμή του SRV 550 ST στην Γερμανία είναι 6.999€ και είναι διαθέσιμο σε πορτοκαλί, μαύρο ματ και μπρούτζινο χρώμα.
Το δεύτερο και μεγαλύτερο έως τώρα cruiser της QJ MOTOR είναι το SRV 700 Flash και παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Κίνα.
Όπως και στην περίπτωση του SRV 550 ST, ο κινητήρα είναι ίδιος με αυτόν του naked SRK 700 και του sport tourer SRT 700. Είναι δικύλινδρος σε σειρά, με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Ωστόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του διαφέρουν. Η χωρητικότητα του μοτέρ είναι 693 κ.εκ., αντί για 698 κ.εκ. και η μέγιστη ισχύ της είναι 76 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ., αντί για 73,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ.. Η ροπή παρουσιάζεται μεγαλύτερη. Από τα 6,8 kgm στις 6.000 σ.α.λ., το μοτέρ του 700 αποδίδει 6,95 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ/ώρα. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις. Στην πρώτη η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω οδοντωτού ιμάντα και στην δεύτερη με αλυσίδα.
Διαστάσεις τροχών, ρεζερβουάρ και πλαίσιο είναι ίδια με του SRV 550 ST. Το αμορτισέρ και στο 700 παρέμεινε στο πλάι, ενώ το πιρούνι είναι ανεστραμμένο συμβάλλοντας στην άγρια ομοργιά του SRV 700 Flash. Ο οβάλ προβολέας όπως και το όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από στρογγυλή οθόνη TFT.
Το μεταξόνιο είναι ίδιο με του SRV 550 ST, αλλά η σέλα βρίσκεται 20 χλστ. ψηλότερα. Το βάρος ανακοινώθηκε στα 208 κιλά, όμως διατηρούμε επιφυλάξεις μιας και το 550 εμφανίζεται 4 κιλά βαρύτερο.
Και αυτό το μοντέλο αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη σύντομα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.