02.05.2023
Η ιταλική εταιρεία προανάγγειλε την επιστροφή του Stelvio στην EICMA στα τέλη του 2022 και τώρα η πρώτη εικόνα του σε δοκιμές μας δείχνουν πως θα είναι το νέο adventure
Το νέο μοντέλο φωτογραφήθηκε κατά τις δοκιμές εξέλιξης στο Noale της Βόρειας Ιταλίας, κοντά στο εργοστάσιο της Aprilia, όπου εξελίσσονται τα νέα μοντέλα της Moto Guzzi.
Αυτό που κάνει εντύπωσε με μια πρώτη ματιά είναι πως ανάμεσα στον προβολέα, που μοιάζει αρκετά με αυτόν του V 100 Mandello και την ρυθμιζόμενη ζελατίνα του φέρινγκ, είναι τοποθετημένος αισθητήρας ραντάρ, κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Moto Guzzi.
Φαίνεται επίσης το φαρδύ τιμόνι, οι προστατευτικές χούφτες και η αλουμινένια ποδιά που προστατεύει τον κινητήρα.
Οι αναρτήσεις έχουν μεγάλες διαδρομές. Βλέπουμε επίσης πως οι τροχοί του νέου Stelvio θα είναι ακτινωτοί 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, όπως είχε αφήσει να εννοηθεί άλλωστε η παρουσίαση που έγινε από την Moto Guzzi στην EICMA 2022.
Ο κινητήρας του αναμένεται να προέρχεται αυτούσιος από το V 100 Mandello, το οποίο φέρει ολοκαίνουργιο κινητήρα 1.042 κ. εκ., τυπικής διάταξης για Guzzi μεν, υγρόψυκτο και με αρκετές καινοτομίες δε. Αποδίδει 113hp και 10,7 kgm, με το 90% της ιπποδύναμης και της ροπής να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 rpm, ενώ είναι 103 mm πιο κοντός από εκείνον του V85TT και διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.
Θυμίζουμε ότι το Stelvio 1200 εφοδιαζόταν με τον εγκάρσια τοποθετημένο V2 90 μοιρών αερόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 1.151 κ. εκ. που απέδιδε 103.7 hp και 11, 5 kgm ροπής.
Μια πρώτη εικόνα του νέου Stelvio, σύμφωνα με Ιταλικές ιστοσελίδες, αναμένεται να έχουμε το καλοκαίρι, με την τελική έκδοση παραγωγής να έρχεται το 2024.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.