Νεα Μοντελα

Η Daytona μας παρουσιάζει το "αστέρι της ροκ καθημερινότητας"

Rockstar 125: Με κλασσικό σχεδιασμό και τιμή κάτω από 3.000 ευρώ


26.04.2023

 

Ακολουθώντας τα σχεδιαστικά μονοπάτια του μεγαλύτερου "αδερφού", του ROCKSTAR 500, το ROCKSTAR 125 κάνει την άποψη και τη γοητεία προσιτή σε όλους, καθώς μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα μοτοσυκλέτας και χωρίς εξετάσεις*

Το στιλ και η σχεδιαστική τάση των Neo Retro μοτοσυκλετών δεν γνωρίζει περιορισμούς σε κατηγορίες και κυβικά, με το νέο DAYTONA ROCKSTAR 125 να αποτελεί την πιο χαρακτηριστική επιβεβαίωση.

Ένα νέο αστέρι γεννήθηκε!

Ο κινητήρας του ROCKSTAR 125 είναι ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος που αποδίδει 14 ίππους στις 9.500 στροφές, ενώ η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 11,2Nm στις 7.000 στροφές αντίστοιχα. Αυτές οι εντυπωσιακές επιδόσεις για την κατηγορία, συνδυάζονται και με μία εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, της τάξης των 2,3L για κάθε 100 χιλιόμετρα (WMTC3). Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να ανέρχεται στα 14 λίτρα, η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα 608 χιλιόμετρα!

Ο σχεδιασμός του, διατηρεί το ρετρό σχήμα-δάκρυ στο ρεζερβουάρ όπως η ROCKSTAR 500, που συνδυάζει τη μεγάλη χωρητικότητα με την εργονομική τοποθέτηση των ποδιών του αναβάτη. Κατασκευαστικές λεπτομέρειες, όπως οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί και η σέλα με τις ραφές, δίνουν ένα ξεχωριστό τόνο στην εμφάνιση του ROCKSTAR 125, με τη χρυσή ανοδίωση του ανεστραμμένου μπροστινού και τα προστατευτικά στο χρώμα του αλουμινίου σε εξάτμιση, ψυγείο και φτερό, να δημιουργούν ένα όμορφο και ποιοτικό εμφανισιακά σύνολο. Η σχάρα προσθέτει κι αυτή στιλιστικούς, αλλά και χρηστικούς πόντους στην προσωπικότητα του "μικρού" ROCKSTAR 125.

ROCKSTAR 125 MAT DARK GREEN COLOR

Παρά το μικρό κυβισμό του, στο μονοκύλινδρο της DAYTONA δεν έχουν γίνει "εκπτώσεις" στον εξοπλισμό και τα περιφερειακά του εξαρτήματα, με το δίσκο των 276mm μπροστά, ο οποίος συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, και τον αντίστοιχο των 220mm πίσω να δημιουργούν ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας, που συμπληρώνεται με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS). To ανεστραμμένο πιρούνι (με διαδρομή 115mm) και η monoshock πίσω ανάρτηση, φροντίζουν για τη σωστή συμπεριφορά και την άνεση που προσφέρει το ROCKSTAR 125, τόσο στον αναβάτη όσο και στο συνεπιβάτη του, για τον οποίο έχει γίνει σωστή εργονομική μελέτη προκειμένου να έχει άφθονο χώρο στη σέλα και σωστή στήριξη από τα μαρσπιέ και τις χειρολαβές. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 160 κιλά (πλήρης υγρών), με τις μάζες να είναι συγκεντρωμένες χαμηλά χάρη στη σχεδίαση του, με ευεργετικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά του. Τα φωτιστικά σώματα είναι, φυσικά, τεχνολογίας LED, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το κεντρικό σταντ.

Η τιμή του ROCKSTAR 125 έχει καθοριστεί στα 2.895€ και διατίθεται μέσα από το επίσημο δίκτυο συνεργατών DAYTONA MOTORS της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

* Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου. Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος - Υγρόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ 14ps / 9500rpm
ΡΟΠΗ 11.2Nm / 7.000rpm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 14 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2.3 l/100km (WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2051 x 818 x 1136
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1370 mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 160mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 790mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 160kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 276mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 220mm + CBS

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

 Τηλεσκοπικό Πιρούνι

(115mm / Ø30mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Monoshock
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 140/70-17

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.