21.04.2023
H Doremi είναι μια ιαπωνική εταιρεία που ειδικεύεται με την κατασκευή after market εξαρτημάτων ή κιτ που δίνουν σε δημοφιλή μοντέλα την αύρα κλασσικών και σε κάποιες περιπτώσεις θρυλικών μοτοσυκλετών του παρελθόντος
Όπως για παράδειγμα έχει κάνει με το Kawasaki Z900RS για το οποίο ετοίμασε κουστούμι που το μετατρέπει σε ρέπλικα του Z1 ή στην περίπτωση του Honda CB1100 που με το ανάλογο κιτ μετατράπηκε σε CB1100R.
Πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε το νέο κιτ που αντλεί την έμπνευσή του από το Honda CBX400F και το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του CB400 Super Four που αποτελεί τον τελευταίο των Μοϊκανών των τετράχρονων τετρακύλινδρων 400άριων της δεκαετίας του 90.
To Super Four παρουσιάστηκε το 1992, αγαπήθηκε πολύ και στην χώρα μας, αν και ποτέ δεν έγινε επίσημη εισαγωγή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Τρία χρόνια αργότερα έκανε την εμφάνισή της και η Super Bol d’ Or. Μετά από 30 χρόνια η Honda πήρε την μεγάλη απόφαση να σταματήσει την παραγωγή του, μιας και οι πωλήσεις του δεν δικαιολογούν περαιτέρω επενδύσεις για την εξέλιξή του.
Το Honda CBX400F κυκλοφόρησε το 1981 και έμεινε στην παραγωγή έως το 1984, ενώ αντίπαλοί του ήταν τo Yamaha XJ400 και το GSX400F. Εφοδιαζόταν με τετράτροχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά αερόψυκτο κινητήρα που απέδιδε 48 hp @ 10.500 σ.α.λ. και 33.3 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ.
H Doremi προσπάθησε να αναβιώσει με κάθε λεπτομέρεια το CBX400F. Έτσι κατασκεύασε για το Super Four πλαϊνά πλαστικά και ουραίο τμήμα ίδια με του CBX. Παράλληλα «έπλεξε» τους λαιμούς της εξάτμισης με τον ίδιο τρόπο και τοποθέτησε ένα τελικό «σωλήνα» που μπορεί να είναι πιο λεπτό και να βγαίνει πιο ψηλά αλλά θυμίζει την σχεδίαση της εργοστασιακής απόληξης του CBX. Σε μαύρο έχουν βαφτεί τα «καβούκια» των οργάνων, η στεφάνη του προβολέα και οι «μπότες» του πιρουνιού. Τα φλας του SF βγήκαν και την θέση τους πήραν τα τετράγωνα και πιο ογκώδη σαν του CBX. Ακόμη και η σχεδίαση της σέλας ακολουθεί τo πρότυπό της.
Το κιτ είναι διαθέσιμο τόσο για το NC39 όσο και για το NC42, με το πρώτο να πωλείται από το 2003 και το δεύτερο από το 2007 έως το 2014. Από το 2014 και μετά, το μοντέλο παραμένει βασικά το ίδιο. Το πίσω φωτιστικό σώμα έχει σχεδιαστεί σαν και αυτό του CBX, με ενσωματωμένα τα φλας.
Το κιτ Type-X διατίθεται σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς (κόκκινο-λευκό, μπλε-λευκό, μαύρο-κόκκινο) με το κόστος να μην ανακοινώνεται. Αλλά αν ενδιαφέρεστε να μεταμορφώσετε το δικό σας Super Four αρκεί να επικοινωνήσετε με την επίσημη ιστοσελίδα της Doremi.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.