H Ζero αυξάνει την αυτονομία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της

Με μία φόρτιση 328 χλμ!


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  10.01.2018
Η σειρά extended range του Zero DS παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες και σύμφωνα με την εταιρεία η αυτονομία σε χρήση εντός αστικού κύκλου ανέρχεται πλέον στα 328 χλμ
 
Θεωρείται δεδομένο πως σε λίγα χρόνια τα ηλεκτρικά δίτροχα θα κατακλύσουν την αγορά. Οι κατασκευαστές το γνωρίζουν καλά αυτό και ταυτόχρονα κατανοούν το ζήτημα που αποθαρρύνει τους αγοραστές να αποκτήσουν ένα τέτοιου είδους όχημα. Αυτό δεν είναι άλλο από την αυτονομία. Και ενώ μια ομάδα ερευνητών εξελίσσει νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες η Zero Motorcycles παρουσίασε την έκδοση Extended Range του μοντέλου DS.
 
Παρουσιάστηκε στην έκθεση των Βρυξελλών και ονομάζεται DS ZF14.4 kW και θα έχει έως και διπλάσια αυτονομία από την DS ZF7.2 kW.
Η μεγαλύτερη μπαταρία «κουμπώνει» σε μια έξτρα «δεξαμενή τροφοδοσίας» και αυξάνει την αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα με μια πλήρη φόρτιση της «μικρής» μπαταρίας η διάρκεια ζωής της ανερχόταν σε 262 χλμ εντός πόλης και 170 χλμ σε μικτό κύκλο ενώ με την «μεγάλη» έχει αυξηθεί σε  328 χλμ και 220 χλμ αντίστοιχα.
 
Zero DS ExtendedRange 2
 
H Zero DS ZF 14.4 είναι ιδανική για νέους αναβάτες αφού μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α1 (δίκυκλο έως 125 κ.εκ μέγιστη ισχύς 11 Kw) . Η μέγιστη ισχύς που μπορεί να παράγει το μοντέλο είναι πολύ υψηλότερη και φτάνει τους 59 ίππους με μικρότερη αυτονομία. Η μέγιστη ροπή της ξεπερνά τα 11 kgm! Επιπλέον η απόδοση της μπορεί να προσαρμοστεί με την χρησιμοποίηση του Zero Mobile App για να καλύψει τις ανάγκες μεγάλου εύρους χρηστών.
 
Μια πλήρη φόρτιση διαρκεί 9 ώρες και 48 λεπτά και μπορεί να γίνει σε οικιακή πρίζα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.