05.04.2023
Μετά το λανσάρισμα της γυμνής έκδοσης, μπορούμε να ελπίζουμε πως η έλευση ενός μεσαίου supersport από το Hamamatsu είναι πιθανή
Δεν υπάρχει ακόμη τίποτα επίσημο ή έστω ανεπίσημο, αλλά βλέποντας τις κινήσεις πολλών κατασκευαστών, ας ελπίσουμε πως η Suzukι θα ακολουθήσει με μια δική της πρόταση στα μεσαία supersport. Η κατηγορία αυτή που μέχρι πριν από λίγα χρόνια υπερασπιζοτάν αποκλειστικά τους τετρακύλινδρους κινητήρες, σήμερα παρουσιάζεται «μαλακωμένη» με την υιοθέτηση μιας νέας γενιάς δικύλινδρων, χωρίς να χάνεται ούτε η racing γεύση ούτε η οδηγική απόλαυση. Σίγουρα έχει κερδίσει οπαδούς λόγω της ευκολίας στη χρήση, την πρακτικότητα και την κατανάλωση. Σε αυτό το πλαίσιο, στο οποία μόνο η Kawasaki αποτελεί εξαίρεση με το τετρακύλινδρο ZX4-R, βρίσκουμε ήδη τα Yamaha R7 και Aprilia RS660. Επομένως, θα φαινόταν περίεργο αν η Suzuki δεν συμμετείχε σύντομα στο «παιχνίδι», αφού το GSX-8S, είναι ιδανικό για μια τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα.
Πρόκειται για μια σύγχρονη και μοντέρνα μοτοσυκλέτα που κρύβει έναν άσο μέσα στο χαλύβδινο πλαίσιο της.
Πρόκειται για τον σε σειρά δικύλινδρο κινητήρα, 776 cc με διάμετρο 84 και διαδρομή 70mm, ικανός να αποδώσει σχεδόν 83 HP στις 8.500 rpm και 78 Nm στις 6.800 rpm. Παρά την σε σειρά αρχιτεκτονική του, η σειρά ανάφλεξης είναι ίδια με ενός V, δηλαδή στις 270 °, το οποίο εγγυάται έναν μπάσο ήχο. Για να ελαχιστοποιήσει τους κραδασμούς και να βελτιώσει την ομαλή λειτουργία, η Suzuki έχει αναπτύξει το « Cross Balancer », έναν αντίστροφο άξονα εξισορρόπησης που χωρίζεται σε δύο άξονες, με μετατόπιση κατά 90 °.
Καινούργια μοτοσυκλέτα χωρίς ηλεκτρονικά δεν υφίσταται, και το Suzuki GSX-8S διαθέτει ένα πλήρες πακέτο. Το γκάζι ride-by-wire κατέστησε δυνατή την εφαρμογή των τριών χαρτογραφήσεων στον (A, B και C), του traction control (3 επίπεδα και απενεργοποίηση) και του αμφίδρομου Quickshifter. Προφανώς δεν λείπουν το ABS δύο καναλιών και το σύστημα Suzuki Easy Start System, που βοηθά τον κινητήρα στην φάση εκκίνησης. Τα όργανα είναι αποτελούνται από TFT 5 ιντσών και τα φώτα είναι όλα LED.
Ο κινητήρας Suzuki GSX-8S «κρέμεται» από ένα νέο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο συνδυάζεται με ανάρτηση KYB (ανεστραμμένο πιρούνι, αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμο΄θ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση). Στο πλαίσιο προσαρμόζεται και το νέο ψαλίδι αλουμινίου, ενώ οι ακτινικές δαγκάνες Nissin «δαγκώνουν» δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. Η θέση οδήγησης φαίνεται να είναι αρκετά όρθια, λόγω της μεγάλης απόστασης μεταξύ της σέλας (810 mm από το έδαφος) και του τιμονιού. Η φαρδύτερη πίσω ζάντα φιλοξενεί πλέον ελαστικό διαστάσεων 180/55 και όχι 160 όπως το SV . Το βάρος του νέου GSX-8S, είναι 202 κιλά. Τα λίγα πλαστικά τους είναι βαμμένα σε τρία χρώματα λευκό, μπλε ή μαύρο.
Η Suzuki έχει λοιπόν μια πολύ καλή βάση στα χέρια της. O γραφίστας Mich Superbike την «πρόλαβε» και σχεδίασε μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να είχε βγει από το σχεδιαστικό studio της εταιρείας τους Hamamatsu. Μένει να δούμε αν η ιαπωνική εταιρεία έχει στα σχέδια της την υλοποίηση του GSX-8R.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.