23.03.2023
Βγαλμένο από το γκαράζ μερακλή customizer. Αυτό θυμίζει το Rayburn. Το είδαμε από κοντά και μας άρεσε
Μπορεί κάποιοι να μην παίρνουν στα σοβαρά μια μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ., αλλά το Rayburn είναι σίγουρο πως για αυτούς αδιαφορεί. Θα αρέσει στους απανταχού oldschoolάδες, σε «ψαγμένους» νέους που τους αρέσει το κλασικό στυλ και απεχθάνονται «παπιά» και scooter. «Κλείνει το μάτι» σε όσους σκέφτονταν την μετατροπή του παλιού 125 σε κάτι που ταιριάζει στα γούστα τους. Θυμίζει στους «παλιούς» τα νιάτα τους. Αν είσαι κάποιος από αυτούς και θέλεις μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει σχεδόν όσο ένα «παπί», τότε μην σταθείς μόνο στο Rayburn αλλά τσέκαρε όλη την γκάμα της Brixton και θα βρεις scrambler, café racer, tracker και roadster σε 125 και 250 κ.εκ. σε τιμές που τα «σπάνε».
Αν σου αρέσουν τα bobber τότε το Rayburn είναι για εσένα. Για να γίνει αυτό, χρησιμοποιεί στοιχεία όπως το μονόσελο επενδυμένο με δέρμα και ελατήρια, που αντιπροσωπεύουν τέλεια το στυλ. Η πλαϊνή τσάντα εργαλείων είναι απόλυτα ταιριαστήι. Διαθέτει επίσης δίχρωμο ρεζερβουάρ, σχάρα πίσω από τη σέλα, bar end και τον χαρακτηριστικό στρογγυλό προβολέα, με το μικρό μασκάκι, που αναδεικνύει ακόμη περισσότερο την αισθητική του.
Η Brixton συνεχίζει να ποντάρει στον μονοκύλινδρο τετράχρονο, αερόψυκτο, που συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων και προσφέρει ισχύ 11 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 9,7 Nm στις 6.500 σ.α.λ., επιτυγχάνοντας μέγιστη ταχύτητα 95 χλμ/ώρα. Επιπλέον, διαθέτει ρεζερβουάρ μια δεξαμενή καυσίμου με χωρητικότητα έως και 11,5 λίτρα καυσίμου, η οποία, μαζί με τη χαμηλή εγκεκριμένη κατανάλωση μόλις 2,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα , μας επιτρέπει να διανύουμε αποστάσεις έως και 500 χιλιομέτρων χωρίς να χρειάζεται να σταματήσουμε σε εφοδιάζω πάλι με καύσιμα.
Άλλα τεχνικά highlights είναι η χρήση ηλεκτρονικής ανάφλεξης, μίζας και φυσικά η προσαρμογή του κινητήρα τους ισχύοντες αντιρρυπαντικούς κανονισμούς Euro5.
Η Brixton στην πολύπλοκη σημερινή εποχή επιλέγει την απλότητα σε αυτό το μοντέλο της. Ξεκινώντας από ένα χαλύβδινο πλαίσιο και με τη βοήθεια ενός ψαλιδιού από το ίδιο υλικό, το Rayburn 125 προσφέρει το αναμενόμενο επίπεδο ακαμψίας και απόδοσης. Το πλαίσιο συνδυάζεται σε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, με προστατευτικές φυσούνες, και αμορτισέρ στο πίσω μέρος.
Το φρενάρισμα αποτελείται από έναν δίσκο μπροστά 276 mm και έναν πίσω 220 mm, υποβοηθούμενο σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS). Οι τροχοί 17” με ελαστικά τύπου «μπαλόνι» με μεγέθη 4,00-17 μπροστά και 4,50-17 πίσω.
Το συνολικό βάρος του σε κατάσταση λειτουργίας παραμένει στα 134 κιλά.
Η κλασσική σχεδίαση του Rayburn δεν αποκηρύσσει τα τεχνολογικά χαρίσματα που συνάδουν με την εποχή.
Αυτό μεταφράζεται στη χρήση στοιχείων όπως ο φωτισμός LED και το CBS. Από την άλλη, βρίσκουμε πολύ λεπτομέρειες που αποτυπώνουν την αύρα των μοτοσυκλετών του παρελθόντος. Μια εντυπωσιακή σέλα με ελατήρια και δερμάτινη επένδυση και η πλαϊνή τσάντα εργαλείων, είναι δύο από τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά.
Είναι διαθέσιμο σε δύο ματ χρωματισμούς. Η πρώτη βασίζεται σε δύο αποχρώσεις του μπλε (Royal Blue matt / Horizon Blue matt) και η δεύτερη σε αποχρώσεις του γκρι (Bullet Silver / Sterling Grey).
Η Brixton εισάγεται στην χώρα μας από την KSR Hellas και η τιμή του είναι 3.295 ευρώ (Μάρτιος 2023)
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.